וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באיירן מינכן הולכת על דניאל פרץ, הציעה 4.5 מיליון יורו"

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 20:13

באיטליה פורסם כי פנייה רשמית נעשתה למכבי תל אביב בניסיון לרכוש את השוער, לטענת "בילד" הבווארים שינו אסטרטגיה לאחר שהבינו שלא יצליחו לצרף את אורטגה, שלפי דיווחים ירד מהפרק: "פרץ לא ידרוש להיות שוער ראשון באופן מיידי ורוצה להצטרף"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בקפריסין מול א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

כשבועיים לסגירת חלון ההעברות באירופה, באיירן מינכן קיבלה החלטה ללכת על דניאל פרץ, כך מדווחים היום (חמישי) ב"בילד". תחילה תכננה אלופת גרמניה לפנות למנצ'סטר סיטי בנוגע לסטפן אורטגה, אולם כשהבינה שהעסקה יקרה ולא ריאלית, החליטה לשנות כיוון ולבחור באופציה זולה יותר.

"פרץ מתאים לדרישה החדשה של המועדון - צעיר ובעל פוטנציאל להתפתח", נכתב. "יש לו דרכון גרמני ועלותו מוערכת ב-4 מיליון יורו, סכום שבאיירן יכולה לשלם בקלות. פרץ יוכל להתפתח אבל לא להיות שוער ראשון באופן מיידי, ולכן מעריכים אותו מאוד".

מיד לאחר הפרסום ב"בילד", פורסם באיטליה כי באיירן מינכן כבר יצרה קשר ראשוני עם מכבי תל אביב והגישה הצעה רשמית עבור בסך 4.5 מיליון יורו - מדובר בפרסום של לוקה בנדוני, העיתונאי האיטלקי שחשף את ההתעניינות של הבווארים בשוער בן ה-23 של מכבי תל אביב. פלוריאן פלטנברג, כתב "בילד" שנחשב לאחד העיתונאים הבכירים ביותר, אישר את אותו דיווח מאיטליה על הצעה רשמית שהוגשה והוסיף ש"דניאל פרץ רוצה להצטרף לבאיירן מינכן ומיועד להיות השוער השני שלה".

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. ברני ארדוב
מתקרב לבווארים? פרץ/ברני ארדוב

עוד על דניאל פרץ

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

האזינו: יניב טוכמן על ההצעה לדניאל פרץ

ב"בילד" הבהירו שאורטגה עדיין המועמד המוביל מבחינתם, אולם מנג'ר הסיטיזנס פפ גווארדיולה כבר הודה שמבחינתו "אורטגה לא למכירה ואני גם לא רוצה שהוא יעזוב בהשאלה, אבל יש עוד צדדים ואם זה יקרה נצטרך למצוא שוער חדש תוך שבועיים". לפי "סקיי" גרמניה, העסקה כבר ירדה מסדר היום, משום שאלופת אנגליה סירבה לשחרר את השוער: "באיירן רצתה השאלה, אורטגה שקל זאת, אך ראשי באיירן לא רצו לחכות יותר".

באיירן מינכן ניסתה לצרף בשבועות האחרונים את יאסין בונו שצפוי לעבור לערב הסעודית תמורת 19 מיליון יורו ואת דויד דה חאה שעדיין לא מצא קבוצה חדשה לעונה הבאה מאז ששוחרר ממנצ'סטר יונייטד, אך צירוף שוער כמו דניאל פרץ בהחלט יכול להוות פתרון טוב יותר עבור הבווארים בראייה עתידית וכמובן גם בגזרת הפייר-פליי אחרי שהארי קיין נרכש בכ-100 מיליון יורו בשבוע שעבר. לפי כתב "בילד" טובי אלטשפאל, "לאחר שהוחלט ללכת על פיתרון זול יותר לעמדת השוער, שמו של דניאל פרץ נדון באינטנסיביות. פרץ משך תשומת לב עם ההופעות הטובות שלו באליפות אירופה עד גיל 21".

ביום שישי בערב במשחק פתיחת הבונדסליגה, אולרייך יעמוד בין הקורות לאחר שיאן זומר נמכר לאינטר כחצי שנה בלבד אחרי שנרכש ממשנגנלדבאך ולא הרשים. לכן נואשת באיירן מינכן לצרף לסגל לשוער נוסף ובהקדם.

נזכיר כי חוזהו של דניאל פרץ יסתיים בקיץ 2024, אולם בחוזהו אופציה להאריך את ההתקשרות בשנתיים נוספות ומכאן שמכבי תל אביב לא תמהר למכור אותו אלא במחיר גבוה שלא יירד משבעה מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully