וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: באיירן מינכן תגיש הצעה רשמית על דניאל פרץ

17.8.2023 / 7:35

גורמים המעורבים בפרטים צופים התפתחות בימים הקרובים. לאחר שהבהירו כל הקיץ כי רק הצעה חסרת תקדים תוביל לפרידה מהשוער, מבינים במועדון כי יהיה קשה לעצור מעבר לקבוצת הפאר. העובדה כי לפרץ אין סעיף שחרור, שמה את הקלפים בידיים של מכבי ת"א

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בקפריסין מול א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

גורמים המעורבים בפרטים העריכו הבוקר (חמישי) כי בימים הקרובים תגיע מבאיירן מינכן הצעה רשמית לרכישת דניאל פרץ. בשלב הזה מכבי תל אביב טרם קיבלה מסמך רשמי של מועדון הפאר הגרמני והיא ניזונה משיחות כאלה ואחרות, אבל גם בקרית שלום יודעים שמדובר בסיפור רציני שעשוי לתפוס כיוון אחר לגמרי אחרי המשחק הערב מול א.א.ק לרנקה (20:00, ספורט1).

פרץ בעל הדרכון הגרמני סומן על ידי מועדונים גרמנים נוספים כמו אוניון ברלין, אבל מכבי תל אביב הבהירה כל הקיץ למתעניינות כי היא צריכה את השוער שלה לעונה הקרובה ורק הצעה חסרת תקדים תעשה את ההבדל. באיירן מינכן זו כבר אופרה אחרת וגם במכבי תל אביב יודעים שיהיה קשה לעצור מעבר כזה אם ינחת מייל רשמי עם הצעה כספית. יש לציין כי לפרץ אין סעיף שחרור, כך שקלפי המיקוח הם בידיים של מכבי תל אביב.

דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
באיירן זה סיפור אחר לגמרי. פרץ/מאור אלקסלסי
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

באיטליה נטען אמש כי באיירן ממשיכה במסע החיפושים אחר מחליף למנואל נוייר הפצוע, וכי פרץ הוא אחד השמות בפנקסים. כזכור, במהלך חלון ההעברות של הקיץ הנוכחי, פרץ עורר עניין כבר אצל קבוצות פאר נוספות באירופה בדמותן של מארסיי, וולפסבורג ומועדונים נוספים בצרפת. לפרץ חוזה במכבי תל אביב עד קיץ 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully