וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "שוקלים לשנות שיטה". ללבסקי "הסתבכו התוכניות"

16.8.2023 / 18:44

מאמן הפועל באר שבע מתכונן לגומלין ולא פוסל שינויים, הבולגרים התאמנו על פנדלים וסובלים ממכת פציעות בהגנה: "נילחם כמו אריות" (חמישי, 20:00, ספורט3)

תקציר: הפועל באר שבע - לבסקי סופיה 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע התקשתה בשבוע שעבר מול לבסקי סופיה, אבל היא עדיין תלויה בעצמה בקרב על פלייאוף הקונפרנס ליג אחרי ה-0:0 במשחק הראשון בטרנר. בשביל להגיע לשלב האחרון במוקדמות ולהתמודד עם איינטרכט פרנקפורט החזקה מגרמניה על הזכות להשתתף בשלב הבתים, יהיה עליה לנצח מחר במשחק הגומלין בבולגריה (חמישי, 20:00, ספורט3).

הפועל באר שבע מנסה להכשיר למפגש את כריס פטרסון שנפצע בגבו והתקשה ליטול חלק באימונים האחרונים, אולם רמזי ספורי שב מהשעייה, יצא עם הקבוצה למשחק וצפוי לעלות מהספסל במהלכו.

אליניב ברדה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "יש לנו כמה פצועים ונראה היום באימון לגבי הכשירות שלהם. מצפים למשחק מאוד קשה, כמו שהיה אצלנו בבית, מכבדים מאוד את היריבה וננסה לשחק את הכדורגל שלנו".

"איינטרכט פרנקפורט בסיבוב הבא? אנחנו עומדים לשחק מול לבסקי סופיה מחר, מול אצטדיון מלא, מבחינתי זה הדבר הכי חשוב. שינויים? אנחנו שוקלים כל מיני דרבים, אולי לשנות שיטה, אבל יש עוד זמן להחליט".

מריאנו באריירו הפועל באר שבע לצד ריקרדיניו לבסקי סופיה. דני מרון
לבסקי תרגלה פנדלים. ריקרדיניו מול באריירו בטרנר/דני מרון

בצד המארח ללבסקי סופיה יש כאב ראש בעמדת המגן הימני, שכן מרין פטקוב סובל מבעיה רפואית וג'רמי פטריס הפצוע ייעדר. מאמן לבסקי סופיה ניקולאי קוסטוב התייחס במסיבת העיתונאים להיעדרות של פטריס, שהחמיץ גם את המשחק הראשון: "קיווינו מאוד שהוא יתאושש אבל הוא לא הצליח. זה מסבך את התוכניות, נעלה עם ארבעה שחקנים בהגנה".

לבסקי גם התאמנה לקראת דו קרב פנדלים, שיקרה אם לא תושג הכרעה ב-120 דקות: "לא צריך לדבר על מוטיבציה, נילחם כמו אריות על כל כדור. השאלה היא מה נעשה עם הכדור כשהוא אצלנו. יש לנו ביטחון בעיקר כשאנו משחקים בבית. הפועל באר שבע תבוא אגרסיבית, יש לה שחקנים טובים ומנוסים".

השוער פלאמן אנדרייב הוסיף: "שמח שנשחק מול אצטדיון מלא, זה צריך להפוך להרגל. קיבלתי את הרושם שבאר שבע קבוצה טובה, צריך לתת להם קרדיט, אבל לא יותר מדי כבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully