וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א נקנסה בעקבות קריאות הנאצה: "קשה לאתר את האוהדים"

שירת "שואה למכבי" וקריאות "ניאו נאצי" לעבר החלוץ טל בן חיים הובילו לקנס בסך 3,000 שקלים. גם מכבי נתניה נענשה בבית הדין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

עונש קל ספגה הערב (רביעי) הפועל תל אביב בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. המועדון עמד לדין בעקבות קריאות "ניאו נאצי" לעבר טל בן חיים, שחקן מכבי פתח תקוה וכן עקב שירת "שואה למכבי" משערים 4-5, ונקנס ב-3,000 שקלים בפועל בלבד בנוסף לעונש על תנאי בסך 5,000 שקל עד תום העונה בכל עבירה חוזרת של קריאות אסורות לפי התקנונים.

"איננו כופרים שהאירועים אירעו ואני כמובן מגנים כול אלימות, כולל קריאות 'שואה'", אמר בדיון בועז שפירא, היועץ המשפטי של הפועל תל אביב, "קשה היה לאתר את האוהדים הספציפיים. אנו מסתייגים במיוחד מקריאות 'שואה' ועורכים פעילויות הסברה בהקשר הזה, לרבות ביום השואה. ההנהלה החדשה ביצעה צעדים לטיפול בנושא הקהל, שכרנו מנהל אבטחה חדש אשר נועד בעיקר להתמודד עם אירועי אלימות, שכרנו את שחקן העבר שביט אלימלך על מנת שישמש איש קשר עם הקהל. אנו נפעל למגר תופעות אלה". בנוסף נקנס המאמן מייקל ולקאניס ב-1,000 שקל מכיוון שהקבוצה עלתה באיחור לדשא.

שחקן מכבי פתח תקוה, טל בן חיים, מול שחקן הפועל תל אביב עומר סניור. דני מרון
הפועל תל אביב יצאה בזול בכל הנוגע לקריאות הקהל נגדו. בן חיים/דני מרון

הפועל תל אביב לא הייתה היחידה שעמדה לדין, כי גם מכבי נתניה נקנסה ב-11,500 שקל בסך הכל: ב-3,000 שקלים בגין רימוני עשן שנדלקו ביציע אוהדיה וכן ב-3,000 שקלים בעקבות פריצת אוהד לכר הדשא. בנוסף, נקנס המועדון ב-2,500 שקל עקב השלכת חפצים למגרש וגם ב-3,000 שקלים בגיו איחור בעלית הקבוצה למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully