וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גיששה אצל בוגדן פלאניץ' למקרה שסונדגרן יקבל אזרחות

16.8.2023 / 19:42

הירוקים נערכים לאפשרות שדניאל סונדגרן יקבל אזרחות בזמן הקרוב ופנו לבלם הסרבי, שעזב לפני שנה, לא שיחק לכל אורך העונה האחרונה בעקבות פציעה ולא נמצא בתוכניות של שבאב אל אהלי מאיחוד האמירויות, קבוצתו של מונס דאבור

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:3 על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

קאמבק מפתיע אחרי שנה אחת בלבד? מכבי חיפה גיששה אצל הבלם הסרבי בוגדן פלאניץ' האם ישנה אפשרות להחזירו לקבוצה. מכבי חיפה כידוע מילאה את מכסת הזרים, יש לה שישה בסגל, אך בשל הניסיון המחודש לאזרח את המגן השבדי דניאל סונדגרן, במועדון נערכים לאפשרות שניתן יהיה לצרף שחקן זר נוסף ומעוניינים להתחזק בשחקן הגנה.

פלאניץ' היה מהשחקנים הבולטים במכבי חיפה במשחקי מוקדמות ליגת האלופות ואחרי עונת שיא נמכר בשנה שעברה לשבאב אל אהלי מאיחוד האמירויות, קבוצתו החדשה של מונס דאבור - הבלם בחר לעזוב את הירוקים למרות העפלת הקבוצה לשלב הבתים של ליגת האלופות. לצערו, מיד לאחר המעבר נפצע בצורה קשה ונעדר למשך כל העונה.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם בוגדן פלאניץ'. מאור אלקסלסי
עשוי לחזור אחרי שנה אחת בלבד. פלאניץ'/מאור אלקסלסי

לאחרונה חזר הבלם הסרבי לפעילות ואף שיחק מחצית במשחק אימון בשבאב אלאהלי, אולם לא נכלל בסגל במשחק הרשמי הראשון של הקבוצה שנערך אתמול. בדובאי טוענים שאל אהלי מעוניינת לצרף שחקן קישור זר ועל כן רוצה להשתחרר מחוזהו של הסרבי, שאם אכן ייחתך מהקבוצה ובמקביל סונדגרן ישלים את האזרוח, במכבי חיפה ינסו לקדם את האופציה להחזירו.

כאמור פלאניץ' בן ה-31 שיחק שתי עונות מלאות במכבי חיפה ובשתיהן זכה באליפות. הוא אמנם לא שיחק עם הקבוצה בשלב הבתים של ליגת האלופות, אך כן היה שותף לכל קמפיין המוקדמות כאשר הופעתו האחרונה בירוק הייתה במשחק העלייה לבתים בחוץ מול הכוכב האדום בלגרד. בסך הכל פלאניץ' ערך 90 הופעות במכבי חיפה, בהן הבקיע ארבעה שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully