וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונדגרן החל בהליך אזרוח, מוחמד לא ייחשב לשחקן זר גם העונה

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 19:25

המגן השבדי הסכים להתחיל בהליך, ככל הנראה בעקבות פתיחת החוזה והארכתו. אם יקבל תעודת זהות או מעמד תושב ארעי, חיפה עשויה לנסות לצרף שחקן הגנה זר עוד בחלון הנוכחי. הקשר מניז'ר זכה להארכת מעמדו כתושב ארעי בשנה נוספת

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:3 על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

האם מכבי חיפה בדרך לשינוי משמעותי בסגל? הערב (רביעי) התבשר המועדון כי הוארך מעמדו של קשר הקבוצה עלי מוחמד כתושב ארכי בשנה נוספת, משמע שהוא לא ייחשב לשחקן זר גם בעונת המשחקים הקרובה. המשמעות היא שמבחינת תקנון הליגה הוא נרשם כשחקן ישראלי שלא תופס מקום במצבת הזרים.

זו רק הארכת מעמדו מהעונה שעברה, אבל מי שכן עשוי בקרוב לפנות מקום לזר נוסף זהו דניאל סונדגרן שהחל בהליך אזרוח. במכבי חיפה מנסים לזרז את ההליך ולהביא לכך שהמגן יקבל את האזרחות, או לכל הפחות מעמד תושב ארעי, בתוך זמן קצר. כזכור, המגן השבדי מאורס ומחזיק בילדה משותפת עם בת זוג יהודיה, אך עד כה סירב להתחיל בהליך האזרוח.

כעת סונדגרן דן עם המועדון על פתיחת החוזה והארכתו, וככל הנראה מתוצאה מכך, החליט להיענות לבקשת האלופה הישראלית ולהתאזרח. המשמעות עבור הירוקים היא שברגע שסונדגרן יקבל תעודת הזהות או מעמד תושב ארעי, הם יוכלו לצרף זר נוסף. אם המהלך אכן יושלם בתוך זמן קצר, בקבוצה עשויים להביא שחקן הגנה זר נוסף עוד בחלון הנוכחי, או שחקן זר חופשי, שיתאפשר להביא עד חודש ינואר. במועדון סירבו להתייחס לדברים.

סונדגרן (32) הגיע למכבי חיפה בקיץ שעבר, מאריס סלוניקי. מוקדם יותר השבוע חשפה בת זוגו כי עברה הפלה: "עוברים תקופה קשה וכואבת, אנחנו מאוד עצובים".

שחקן מכבי חיפה, דניאל סונדגרן. מאור אלקסלסי
בקרוב אזרח ישראלי? סונדגרן/מאור אלקסלסי

עוד במכבי חיפה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בעניין אחר, עיריית חיפה פועלת לצמצום הפגיעה בתושבי שכונת נאות פרס וציבור הנכים המגיעים למשחקים באצטדיון סמי עופר. פעילות העירייה מתבצעת בעקבות מספר רב של פגישות שנערכו בנושא עם נציגי מכבי חיפה, חברת האבטחה מטעם הקבוצה, המשטרה והעירייה, בהן עלה, כי חסימת כבישי הגישה לאצטדיון מתבצעת שעות ארוכות לפני תחילת המשחקים, ללא הסדר תנועה מאושר וללא נוכחות המשטרה, כמתחייב על פי חוק. חסימת הכבישים באופן זה מנוגדת להוראות הדין ופוגעת ללא הצדקה בתושבי השכונה הרבים ובציבור הנכים, ממנו נמנעת כניסה למקום ומתקשה למצוא חנייה בקרבת האצטדיון.

מנכ"ל העירייה, ניר מריאש: "עיריית חיפה נחושה לפעול להשלטת הסדר הציבורי, כך שהציבור המגיע למשחקים באצטדיון יוכל ליהנות בביטחה, תוך דאגה לציבור הנכים המתקשים למצוא חנייה ושמירה על איכות חייהם של תושבי השכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully