וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגתו של סונדגרן: "חווינו הפלה, עוברים תקופה קשה וכואבת"

אלין סונדרהולם, בת הזוג של שחקן מכבי חיפה דניאל, כתבה באינסטגרם: "אנחנו מאוד עצובים". המגן הודה למועדון על התמיכה יממה לפני המשחק נגד סלובן ברטיסלבה

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 בחוץ על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

זוגתו של דניאל סונדגרן, אלין סונדרהולם, חשפו היום (שני), יממה לפני משחקה של מכבי חיפה נגד סלובן ברטיסלבה בגומלין ליגת האלופות, כי עברה הפלה. "אנחנו מאוד עצובים אחרי שחווינו הפלה ראשונה בחיינו. אנחנו עוברים תקופה קשה וכואבת, אבל בידיעה שאחרי הכאב יגיעו ימים שמחים", כתבה באינסטגרם.

אלין ודניאל, שאינם נשואים כידוע ולהם ילדה בת שנתיים, אישרו כי עברו הפלה לאחר שהמגן העלה סטורי עם זר פרחים שנשלח אליו מטעם מכבי חיפה: "אנחנו מקווים שהפרחים יביאו אור לביתכם הבחיפה ושהשקולד ישאיר טעם מתוק. אנחנו כאן בשבילם לכל דבר ומאחלים לכם אושר ושמחה". בעקבות הצילום של זר הפרחים והמכתב שהגיע איתו, נשאלו השניים מה קרה ופרסמו אודות ההפלה.

הפוסט של אשתו של דניאל סונדגרן. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הפוסט של סונדגרן וזוגתו/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

על אף האירוע הקשה, המגן השבדי אמור לשחק מחר (שלישי, 20:00, ספורט1) במדי מכבי חיפה במשחק הגומלין של סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות, מול סלובן ברטיסלבה. "מצפה לנו עוד משחק מול יריבה קשוחה וחזקה וחזרנו משם עם תוצאה טובה, אבל מחר זו המחצית השנייה ואני מקווה שנגיע עם אותה גישה ודריכות. אני סומך על השחקנים שלי", אמר מסאי דגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully