וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה מאשרים: פרץ יעבור בדיקות רפואיות בבאיירן מינכן בשישי

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 21:05

בתקשורת הבווארית פרסמו ששוער מכבי תל אביב אמור להגיע לעיר אחרי המשחק נגד צלייה, אם הכל יילך כשורה יישב על הספסל ביום ראשון נגד אוגסבורג

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: בני סכנין - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

מכבי תל אביב עשויה להודיע על עזיבתו של דניאל פרץ כבר מחר בערב, לאחר משחק הקבוצה נגד צלייה בפלייאוף הקונפרנס ליג (חמישי, 20:00, ספורט2). זה לא סוד שהשוער אמור להמריא בסוף השבוע לגרמניה לקראת מעבר לבאיירן מינכן, אבל כעת בגרמניה מאשרים שנקבעו לשוער בדיקות רפואיות ליום שישי, במטרה להחתימו במהרה כדי שהוא יוכל לשבת על ספסל הקבוצה כבר ביום ראשון נגד אוגסבורג.

מנואל נוייר מגביר קצב באימונים ועשוי לשוב בעוד מספר שבועות לסגל, אבל בינתיים הוא עדיין לא שב לאימונים מלאים זכר לתאונת הסקי שבה שבר את הרגל בדצמבר בשנה שעברה ועל כן זקוקה באיירן מינכן לפרץ במהרה. הישראלי בן ה-23 יתחרה עם סוורן אולרייך על מקום בהרכב עד שנוייר ישוב לפעילות, אבל בכל מקרה לא יפתח ביום ראשון אם וכאשר יחתום עד אז.

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
זה הולך ומתקרב. דניאל פרץ/אריאל שלום

מכבי תל אביב נערכת בינתיים להחתמת מחליף לדניאל פרץ והאפשרות שיחזור אליה דניאל טננבאום הולכת וגוברת, על אף שלפני פחות משלושה חודשים עזב את הקבוצה עם תום חוזהו לאחר שבע שנים מוצלחות בקריית שלום.

בכל הנוגע לעסקת פרץ לבאיירן מינכן, מכבי תל אביב תקבל עבורו חמישה מיליון יורו, אבל כחלק מהעסקה היא משאירה לעצמה אחוזים ממכירה עתידית שלו והחוזה כולל גם בונוסים בהתאם להישגי באיירן מינכן ודניאל פרץ בשורותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully