וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לייפציג פנתה לפרץ לפני מספר שנים. השוער נפרד: "זכיתי"

25.8.2023 / 8:10

לפי "בילד", הגרמנים ניסו לצרפו כשהיה בן 15, אך מכבי תל אביב סירבה. פרץ כתב: "הגשמתי חלום ילדות, תמיד אישאר אוהד הקבוצה"

מכבי תל אביב נפרדת מדניאל פרץ/ספורט1

דניאל פרץ המריא היום (שישי) לגרמניה לקראת חתימה רשמית בבאיירן מינכן. השוער בן ה-23 שעזב את מכבי תל אביב לווה בבת זוגו נעה קירל, אמור לעבור לבדיקות רפואיות ולחתום לארבע שנים. לפי "בילד", פרץ כמעט עבר לגרמניה כבר לפני מספר שנים. מתברר כי כשהיה בן 15, ניסתה ר.ב. לייפציג לצרף אותו - אז היתה הקבוצה בליגת המשנה בגרמניה, אולם מכבי תל אביב סירבה להצעה.

"זכיתי, זכיתי להגשים חלום ילדות ולשחק במועדון שאני אוהד, במועדון שאני כל כך מזדהה עם האופי והערכים שהוא מייצג - כבוד, מצוינות, מנהיגות ועזרה לזולת", כתב בחשבון האינסטגרם שלו.

"זכיתי להכיר אנשים טובים ומדהימים שנהיו חלק ממני. כל אנשי המועדון, הצוות הרפואי, הצוות המקצועי, ההנהלה והבעלים, וכמובן השחקנים שהם כבר אחים שלי ואני לא יכול לתאר כמה שאני אוהב אותם. וכמובן לכם אוהדים יקרים שגרמתם לי להרגיש מהרגע הראשון כל כך אהוב. אז גם אם לא כשחקן אני תמיד אשאר אוהד של הקבוצה, זה הבית שלי. תודה על הכל! אוהב המון, דניאל".

עוד על דניאל פרץ

עוד בוואלה!

שלושער לזהבי, מכבי תל אביב התקרבה לבתים עם 1:4 על צלייה

לכתבה המלאה

פרץ גדל במכבי תל אביב ואחרי שסיים את דרכו בקבוצת הנוער, הושאל בעונת 2019/20 לבית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית. בעונה הראשונה שלו במכבי תל אביב הוא שימש כמחליפו של דניאל טננבאום, אבל בעונה הבאה, 2021/22, כבר השתלט על עמדת השוער הראשון עם יכולת גבוהה במפעלים בישראל ובקונפרנס ליג.

ההופעות המרשימות של השוער בליגה, זיכו אותו בזימון בכורה לנבחרת ישראל והוא המשיך להשתייך גם לנבחרת הצעירה ברגעים החשובים של מוקדמות אליפות אירופה. פרץ רשם הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת במשחק ידידות נגד קפריסין בנובמבר 2022, ובקיץ האחרון הצטיין בין הקורות של הנבחרת הצעירה, שהעפילה עד חצי גמר היורו.

היכולת שלו בנבחרת הצעירה, בין היתר במשחק הראשון ביורו נגד גרמניה, העניקה לו הרבה תשומת לב. לאורך כל הקיץ פרץ הוזכר כמועמד לקבוצות בליגות חזקות דוגמת צרפת, גרמניה והולנד ולבסוף הוא נחת בלא אחרת מאשר באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully