וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאומים של רובי קין בחדר ההלבשה, והאם ניסה לשכנע את פרץ להישאר?

25.8.2023 / 7:10

מאמן מכבי תל אביב הילל את השוער לאחר משחק הפרידה: "דוגמא ומופת, השראה לכל ילד, נרצה לראות אותך כובש עוד פסגות". כשנשאל האם ניסה לשכנע אותו להישאר השיב: "איך יכולתי, עם הצעה כזאת?" וגם: התקדים ממנו הוא חושש לפני הגומלין

תקציר: מכבי תל אביב - צלייה 1:4/ספורט1

שני נאומים היו לרובי קין בחדר ההלבשה בסיום המשחק אמש (חמישי) מול צלייה. הראשון התייחס לדניאל פרץ וכל השחקנים הקשיבו. "אתה דוגמא ומופת לכל נער. אתה השראה לכל ילד", אמר המאמן האירי בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב. "מהיום הראשון שאני והצוות שלי הגענו לכאן, מצאנו אותך מקצוען אמיתי. אחד שחושב על הקבוצה לפני טובתו האישית. אתה תחסר לנו מאוד, אבל אני והצוות מאושרים בשבילך. אתה הולך למועדון גדול עם היסטוריה וכולנו נרצה לראות אותך כובש עוד ועוד פסגות". אחרי זה הוסיף קין מול התקשורת: "איך יכולתי לנסות לשכנע את דניאל להישאר כשהוא קיבל הצעה כזו?"

בחדר ההלבשה דיבר קין עם השחקנים גם על המשחק: "זה לא נגמר. אני אומר לכם שמי שיחשוב שזה גמור וישכח שאין גומלין בסלובניה ימצא שזה יכול להיות מאוד כואב ועצוב".

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
נפרד. קין/אריאל שלום

עוד על דניאל פרץ

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58718 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43457 משתתפים

קין אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק בעניין הזה: "לעולם לא אשכח מה עברתי בגיל 23 במשחק גביע של טוטנהאם מול מנצ'סטר סיטי. הם היו בפיגור 0:3 ובעשרה שחקנים. המשחק היה גמור? לא. למרות כל זה, סיטי ניצחו אותנו ואני לא שוכח את זה לעולם. זה נצרב אצלי ולא עוזב אותי. אני מכיר את אלברטו ריירה. יש לו את הכבוד שלו והוא ירצה לנצח אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully