וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ נחת בגרמניה, בקרוב: הבדיקות הרפואיות בבאיירן

25.8.2023 / 12:35

השוער של מכבי תל אביב עלה בישראל על טיסה פרטית, מלווה בנעה קירל. לאחר הבדיקות יחתום רשמית וצפוי להיכלל בסגל באיירן כבר ביום ראשון, מול אוגסבורג (18:30, ספורט3). בגרמניה טוענים: "שיחת הטלפון עם טוכל עזרה לשכנע"

דניאל פרץ נפרד מאוהדי מכבי תל אביב בסיום המשחק נגד צלייה/אריאל שלום

לאחר שערך את הופעתו האחרונה במדי מכבי תל אביב ונפרד בצורה מרגשת מהקהל הצהוב, נחת היום (שישי) דניאל פרץ בגרמניה, לקראת חתימה בבאיירן מינכן. השוער בן ה-23 הגיע בשעות הבוקר המוקדמות לשדה התעופה בישראל מלווה בבת זוגו נעה קירל והשניים עלו על המטוס הפרטי ששלחה קבוצת הפאר הבווארית. פרץ ישלים בדיקות רפואיות ולאחר מכן יסגור באופן רשמי ויחתום את אחת העסקאות הגדולות והמרשימות אי פעם בכדורגל הישראלי. הצהובים יקבלו עליו 5 מיליון יורו, לא כולל בונוסים.

לפי "בילד", מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל דיבר עם השוער החדש שלו בטלפון ביום רביעי: "זו היתה אחת הסיבות העיקריות להחלטה הסופית של פרץ. טוכל אמר כמה הוא מעריך אותו והסביר שעדיין יש מקום לשיפור. העובדה שהמאמן ידע כל כך הרבה על שוער מהליגה הישראלית נתן לפרץ את הדחיפה לבחור בבאיירן".

פרץ עוזב את מכבי תל אביב אחרי 102 משחקים בכל המסגרות (לא כולל גביע הטוטו). ייתכן וביום ראשון כבר ייכלל בסגל קבוצתו החדשה, שתפגשו את אוגסבורג במסגרת הבונדסליגה (18:30, ספורט3).

פרץ גדל במכבי תל אביב ואחרי שסיים את דרכו בקבוצת הנוער, הושאל בעונת 2019/20 לבית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית. בעונה הראשונה שלו במכבי תל אביב הוא שימש כמחליפו של דניאל טננבאום, אבל בעונה הבאה, 2021/22, כבר השתלט על עמדת השוער הראשון עם יכולת גבוהה במפעלים בישראל ובקונפרנס ליג.

ההופעות המרשימות של השוער בליגה, זיכו אותו בזימון בכורה לנבחרת ישראל והוא המשיך להשתייך גם לנבחרת הצעירה ברגעים החשובים של מוקדמות אליפות אירופה. פרץ רשם הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת במשחק ידידות נגד קפריסין בנובמבר 2022, ובקיץ האחרון הצטיין בין הקורות של הנבחרת הצעירה, שהעפילה עד חצי גמר היורו.

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58712 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43451 משתתפים

היכולת שלו בנבחרת הצעירה, בין היתר במשחק הראשון ביורו נגד גרמניה, העניקה לו הרבה תשומת לב. לאורך כל הקיץ פרץ הוזכר כמועמד לקבוצות בליגות חזקות דוגמת צרפת, גרמניה והולנד ולבסוף הוא נחת בלא אחרת מאשר באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully