וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "פרץ? אבידה גדולה". זהבי: "זה טוב לעתיד המועדון"

מאמן מכבי תל אביב נפרד מהשוער אחרי ה-1:4 על צלייה: "עצוב, מקווה שנראה פה שחקנים חדשים". החלוץ: "שלושער? רצתי לבקש ממנו את החולצה". ריירה: "באיירן יודעת מה היא עושה"

תקציר: מכבי תל אביב - צלייה 1:4/ספורט1

פערי הרמות בין מכבי תל אביב לצלייה באו היטב לידי ביטוי הערב (חמישי) בבלומפילד. הסלובנים אמנם השוו זמנית, אבל זה לא עזר להם למנוע תבוסה 4:1 בידי הקבוצה של רובי קין שהתקרבה משמעותית להופעה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. ערן זהבי להט עם שלושער ודור תורג'מן קינח עם הרביעי, אבל בפעם האחרונה שלו במדים הצהובים, מי שתפס בסיום את תשומת הלב הוא השוער דניאל פרץ שקיים את משחקו האחרון במועדון בו גדל לפני שהוא ממריא לגרמניה וחותם בבאיירן מינכן.

"המועדונים הגיעו לסיכום בכפוף לבדיקות, הוא היה מקצוען, שוער מהטופ. הוא שוער טוב ואדם טוב. ממני, מהצוות ומכולם במועדון, מאחלים לו את הטוב ביותר", הגיב קין לעזיבת פרץ. "זו אבידה גדולה, אתה לא רוצה לאבד את אחד השחקנים הטובים שלך. הוא אחד השוערים הטובים בישראל, היה נהדר מאז שהגעתי לפה, אבל צריך להתאים את עצמך למצב. זו הזדמנות נהדרת עבורו, הוא מגיע למועדון ענק ויהיה שם עם חברי הארי קיין. עצוב שהוא עוזב אבל מאחלים לו את הטוב ביותר".

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מצפה לחיזוק. רובי קין/אריאל שלום
דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
פרידה מרגשת. כובשי השערים של מכבי תל אביב עם פרץ/אריאל שלום

עוד על מכבי תל אביב

על המשחק עצמו אמר המאמן: "לא יכול להתלונן על 1:4, זו קבוצה טובה והיא הראתה זאת במחצית הראשונה וידעתי את זה. גם מול לרנקה ידעתי שיהיה קשה. צריכים להיות זהירים, לא לחשוב שהסיפור גמור. זה היה משחק קשה, ניצלנו הזדמנויות, צריכים להיות מרוצים מהתוצאה".

על רקע ההצעה שהגיעה עבור פארפה גיאגון וגל העוזבים במכבי תל אביב, האירי אמר: "אני מקווה שנראה פה שחקנים חדשים, אין לי מה להגיד כרגע אבל אנחנו תמיד מחפשים עוד שחקנים שיחזקו את הסגל".

קין הוסיף לקראת המחזור הראשון בליגת העל: "אני מצפה למשחק הבית הראשון בליגה. כל הסגל יקח חלק, צריך שכולם יהיו מוכנים".

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הגיע חד לעונה. ערן זהבי/אריאל שלום
דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב חוגג. אריאל שלום
גם הוא ראוי למילה טובה. דור תורג'מן/אריאל שלום

זהבי התייחס גם הוא למעברו של השוער: "מדברים על זה שאני צריך לקחת את הכדור אחרי השלושער? דבר ראשון רצתי לבקש מפרץ את החולצה. היה פה רגע מאוד מרגש, אנחנו מאוד שמחים וגאים בדניאל, מאמינים בו ומאחלים לו את כל הטוב שבעולם, כי מגיע לו. לצערי יהיה מאוד קשה למלא את החלל. לא רק מקצועית, הוא מאוד משמעותי בגישה, במקצוענות, באווירה שהוא משרה על הקבוצה, הוא באמת ילד מיוחד. יהיה קשה אבל זה יעשה טוב למועדון בעתיד. קבוצה שמוכרת שחקנים בעשרות מיליוני יורו כל שנה אולי תייצר מותג של מועדון שמייצר ומוכר. שחקנים ירצו להגיע לפה".

על השלושער: "לפעמים הכדורים נכנסים יותר בקלות ולפעמים הולך יותר קשה. לא היו לי החמצות מסמרות שיער במשחקים האחרונים. גם על המצבים אני לוקח אחריות, זה התפקיד שלי, בשביל זה משלמים לי. גם לדור תורג'מן מגיעה מילה טובה על השער החשוב, הוא הכניס אנרגיה. אני מנסה לעשות הכי טוב כל עוד אני על המגרש".

החלוץ נשאל מה היה עושה אם באיירן מינכן הייתה מגישה לו הצעה, והשיב: "לא מאמין שיש להם כסף לשלם"

מאמן צלייה אלברט ריירה עם מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
"באיירן יודעת מה היא עושה". ריירה/אריאל שלום

מאמן המפסידה צלייה, אלברט ריירה, התייחס גם הוא להעברה: "אם באיירן מחתימה את דניאל פרץ, היא יודעת מה היא עושה. מכאן זה שלו. הוא צריך לקחת את ההזדמנות הזו כי הוא שוער טוב. ראיתי אותו כשהכנתי את הקבוצה למשחק ואם באיירן בחרה בו מבין כל כך הרבה שוערים, יש לכך סיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully