וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן שעבד עם טננבאום הקיץ: "הוא לא החמיץ אימון, עבד קשה"

24.8.2023 / 15:45

גיא סולומון, מאמן השוערים בנבחרת הנוער, סיפר על העבודה עם השוער שחוזר למכבי תל אביב: "דניאל פרץ שידך בינינו. הצעתי לו מדי פעם לנוח, אך הוא רצה יותר. לא קל להישאר בלי קבוצה כשכולם במחנות אימונים, אבל הוא בכושר טוב והוא מקצוען שעבד בלי הפסקה"

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: בני סכנין - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

החזרה של דניאל טננבאום למכבי תל אביב מלחיצה קצת את אוהדי הקבוצה. לא בשל היכולת המקצועית, אלא בגלל פציעת הגב שהייתה לשוער. בחודש וחצי האחרונים עבד טננבאום בארץ עם גיא סולומון, ואין טוב ממאמן השוערים של נבחרת הנוער ומרכזי הפיתוח והמצויינות של ההתאחדות לכדורגל כדי לתאר מה מכבי תל אביב מקבלת.

"מי ששידך ביני לבין דניאל טננבאום זה דווקא דניאל פרץ", סיפר היום (חמישי) סולומון, "דניאל פרץ הפנה את טננבאום אליי אחרי שחזרתי מהמונדיאליטו בארגנטינה והתחלנו לעבוד יחד. בחודש וחצי האחרונים אנחנו עובדים כמעט מדי יום ולא היה אפילו אימון אחד שדניאל החמיץ. לא הייתה פעם אחת שהוא ביקש להוריד עומס, אלא להיפך. אני זה שהצעתי מדי פעם מנוחה, אבל טננבאום רצה יותר".

"מכבי תל אביב לא התייעצה איתי ולא פנתה אליי לבדוק מה מצבו, אבל אם היו פונים היו שומעים מה שאני מספר לך כעת", המשיך סולומון, "דניאל עבד קשה, עבד מצוין. הוא בכושר טוב ומוכן לעונה למרות שלא היה במסגרת קבוצתית. זה לא קל לכדורגלן להישאר מחוץ לקבוצה בהכנה לעונה. לא קל לדעת שכולם טסים למחנות אימונים ואתה לבד, אבל טננבאום מקצוען ועבד בלי הפסקה. אני שמח בשבילו שהוא מצא מה שטוב עבורו".

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב עם גיא סולומון מאמן השוערים של נבחרת הנוער. באדיבות המצולמים
"הוא בכושר טוב". גיא סולומון עם דניאל טננבאום/באדיבות המצולמים

טננבאום כזכור שוחרר הקיץ במכבי תל אביב אחרי שבע שנים, ובאותו היום החתימו את מי שהיה אמור להחליפו בתפקיד שוער המשנה - רועי משפתי. עם זאת, העזיבה של דניאל פרץ לבאיירן מינכן טרפה את הקלפים והצהובים החליטו להשיב למועדון את טננבאום, שכעת יתחרה עם משפתי על אפודת השוער הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully