וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן שולחת מטוס פרטי לדניאל פרץ, מיטש גולדהאר בישראל

24.8.2023 / 18:41

השוער ימריא הלילה יחד עם משפחתו במטוס שימתין להם בנתב"ג, שעות אחרי שיערוך את ההופעה האחרונה במכבי תל אביב לעיני הבעלים

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: בני סכנין - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

באיירן מינכן החליטה לשלוח לדניאל פרץ מטוס פרטי, שייקח אותו הלילה (חמישי) לחתימה במועדון. לשוער מכבי תל אביב נמסר כי הוא יכול לצרף חמישה מלווים לטיסה ובני משפחתו צפויים להמריא איתו אחר חצות לקראת המעבר הענק לאלופת גרמניה.

כזכור, פרץ עורך הערב את משחקו האחרון במדי מכבי תל אביב נגד צלייה במשחק הראשון בסיבוב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג. מספר שעות אחר כך הוא יגיע ישירות למטוס הפרטי שיחכה לו על המסלול בנתב"ג, לקראת הבדיקות הרפואיות והחתימה בבאיירן מינכן.

כידוע, לאחר משא ומתן עם מכבי תל אביב, נסגר כי באיירן מינכן תשלם עבור השוער בן ה-23 5 מיליון יורו, לצד בונוסים ואחוזים ממכירה עתידית שלו. החוזה של פרץ באלופת גרמניה יהיה עד שנת 2028, וכאמור כבר בסוף השבוע הקרוב העסקה צפויה להיות מוכרזת גם על ידי באיירן מינכן.

עוד על המעבר

מיטש גולדהאר, בעלים מכבי תל אביב. אריאל שלום
ביקור שני בישראל הקיץ. גולדהאר/אריאל שלום

בצל המעבר של דניאל פרץ לבאיירן מינכן ולקראת עשרת הימים האחרונים שבהם יכולה מכבי תל אביב לרשום שחקנים לסגל בהנחה שתעבור את צלייה הסלובנית ותשתתף בשלב ההבתים של הקונפרנס ליג, הבעלים מיטש גולדהאר נחת בישראל ונמצא במפגש מול הסלובנים באצטדיון בלומפילד.

גולדהאר כבר היה בישראל בחודש שעבר, בשבוע של משחק הבית של הקבוצה נגד פטרוקוב, ועוד קודם לכן ביקר במחנה האימונים של מכבי תל אביב במרבייה שבספרד, כך שהגעתו גם עתה יכולה ללמד על הכוונות שלו ועל מידת הרצינות שלו לקראת העונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully