וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוח גבית: כך התאפשרה חזרתו של דניאל טננבאום למכבי תל אביב

24.8.2023 / 10:45

הוא היה מתוכנן להיות מחליפו של דניאל פרץ מלכתחילה, אבל פציעה טורדנית בגב אילצה את הצהובים לשנות כיוון. הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד התעניינו והפועל פתח תקוה פעלה כדי לצרפו, אבל אז באיירן מינכן טרפה את הקלפים. מאחורי חזרתו כשלושה חודשים אחרי ששוחרר

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: בני סכנין - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

דניאל טננבאום היה מתוכנן להיות במכבי תל אביב השוער שיחליף את דניאל פרץ. בקרית שלום היה ברור לאורך כל העונה שעברה שקיים בקיץ סיכוי גבוה מאוד שהקבוצה תמכור את פרץ, ובתוכניות של מכבי תל אביב לא היה ספק שטננבאום יהיה זה שיחליף אותו. היהודי-ברזילאי הוכיח את עצמו באליפויות אצל ולאדן איביץ' ובתקופות אחרות, אבל מה שטרף את הקלפים מבחינתו הייתה פציעה חוזרת בגבו.

הייתה זו פציעה השביתה את טננבאום לפרקי זמן ארוכים. טננבאום, שסבל לפני כמה שנים מפריצת דיסק, נעדר גם בעונה שעברה במשך תקופה לא מבוטלת ובמכבי תל אביב חששו מטבע הדברים שהוא יהיה השוער שצריך להחליף את פרץ. זו הסיבה שבתום העונה נפרדו ממנו, וצירפו את רועי משפתי ממכבי חיפה כשוער המשנה. כשלושה חודשים אחר כך, דניאל טננבאום חזר למכבי תל אביב.

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תוכנן להחליף את פרץ, יתחרה עם משפתי. טננבאום/ברני ארדוב

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58716 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43455 משתתפים

זה לא מנע מקבוצות רבות בליגת העל לרצות את דניאל טננבאום לעונה הקרובה. הפועל באר שבע הייתה הבכירה מכולן, מאחר שאופיר מרציאנו עוד שקל בזמנו להישאר בהולנד, אבל גם בבאר שבע קיבלו איתותים שלהמר על טננבאום כשוער ראשון זה קצת מסוכן. אחרי הפועל באר שבע הייתה ממ.ס. אשדוד שבסוף לקחה את אריאל הרוש והאחרונה הייתה הפועל פתח תקוה שחיכה לטננבאום, שברגע שהגיעה ההצעה ממכבי תל אביב החליט לחזור לקרית שלום.

בכל הקשור לפן המקצועי, אין בכלל ספק שמכבי תל אביב הרוויחה מהעובדה שהיא לא צריכה לצרף שוער זר ויכולה להשאיר לעצמה את העמדה פנויה לטובת שחקן שדה זר - למכבי תל אביב יש צרכים לא מעטים עדיין באיוש עמדות אחרות, כך שלהשאיר את עמדת השוער למאבק פתוח בין טננבאום למשפתי, בטח ברמה המקומית של ליגת העל זה מהלך שאמור לענות על הצורך של מכבי תל אביב.

טננבאום עצמו, בבדיקות שערך בימים האחרונים, הוכיח שמצבו טוב מאוד ובמכבי תל אביב החליטו ללכת עליו כשברור להם שמשפתי, לפחות בשלב הראשון, יהיה השוער הראשון. כעת המאבק על עמדת השוער הבכיר של מכבי תל אביב יהיה בין שני שוערים ישראלים שהיו שוערי גיבוי בעונה שעברה וינסו להחליף את דניאל פרץ שעובר לבאיירן מינכן. בשבוע הבא בגומלין נגד צלייה בסלובניה, טננבאום גם צפוי לשבת על הספסל לראשונה בקדנציה המחודשת שלו אחרי שנרשם באופ"א לצמד המפגשים בפלייאוף הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully