וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באיירן מינכן מאמינה שדניאל פרץ ברמה של סוון אולרייך"

עודכן לאחרונה: 25.8.2023 / 20:06

לאחר שהמעבר הפך רשמי, בגרמניה ניתחו את מסלול ההתפתחות של השוער במועדון הפאר: "לאט לאט הוא יעקוף את אולרייך ברוטציה". טוכל חשף: זה הרגע בו הבנו ש"הוא מתאים לרמה הזאת"

מכבי תל אביב נפרדת מדניאל פרץ/ספורט1

אחת העסקאות המפתיעות והגדולות בתולדות הכדורגל הישראלי הושלמה הערב (שישי), לאחר שדניאל פרץ חתם באופן רשמי בבאיירן מינכן. מכבי תל אביב תקבל 5 מיליון יורו, לא כולל בונוסים, עבור השוער הישראלי בן ה-23.

במסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה הקרוב של הבווארים נגד אוגסבורג (ראשון, 18:30, ספורט3), נשאל תומאס טוכל לגבי השוער הישראלי שנחת כבר בגרמניה לקראת בדיקות רפואיות: "הייתי שמח לתת את הסיבות למה החתמנו אותו, אבל זה עדיין לא רשמי. אנחנו עובדים קשה ואופטימיים שהוא יצטרף אלינו, בתקווה שהוא יהיה חלק מהקבוצה שלנו. נכון לעכשיו, אנחנו זקוקים לעוד זמן על מנת לסגור את העסקה, ואז נוכל לדבר על הסיבות שהוא הגיע למועדון".

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
הרשים את טוכל במדי הנבחרת. פרץ/אריאל שלום

עוד על דניאל פרץ

עוד בוואלה!

תור פרץ: השיקולים והמשוכות של השוער בבאיירן

לכתבה המלאה

עוד הוסיף המאמן הגרמני: "צפינו בו במשך זמן רב, אבל הבנו שהוא מתאים לרמה הזאת כשראינו את התצוגות שלו ביורו עד גיל 21, שם הוא הציג יכולת פנטסטית. יש לו אישיות טובה והוא חזק מאוד מנטלית".

בגרמניה כבר מתחילים לנתח את ההשתלבות של פרץ ואת התפקיד המיועד לו. באתר "Sport1" פרסמו כתבת פרופיל ארוכה אודות פרץ, והכתב העריך: "השידוך הזה עשוי לעבוד מצוין. בשלב ראשון פרץ יהיה מתחת לסוון אולרייך ברוטציה, אבל אחרי שנוייר יחזור לכשירות מלאה, הוא לאט לאט יהפוך לשוער השני של באיירן, לפני אולרייך. בבאיירן מאמינים שהרמה שלו כעת דומה לזו של אולרייך, אבל שבהתחשב בגילו ובגרף השיפור שלו, הוא יעקוף אותו מהר יחסית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully