וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתנה מאלוהים", "החלום בחיים": קפריסין באופוריה אחרי הניצחון

התקשורת באי השכן חגגה את הניצחון בישראל: "אין מילים, אחד הניצחונות הגדולים בתולדותינו". המאמן כריסטודולו: "בוסניה יריבה איכותית ומנוסה יותר מישראל, רוצים להעניק אושר לכל הקפריסאים"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בקפריסין חגגו במשך כל הלילה את הניצחון אמש (שבת) 1:2 על ישראל באצטדיון טדי. הקפריסאים נחתו לפנות בוקר באי השכן וכבר החלו להתכונן למשחק הגורלי מול בוסניה בבית ביום שלישי, שיקבע אם ישיגו כרטיס לפלייאוף על ההעפלה ליורו. "מתנה מאלוהים", קראה הכותרת של האתר 24sports הקפריסי לאחר המשחק. "חלום היורו בחיים. החבורה של כריסטודולו הותירה אותנו ללא מילים. חמקנו עם ניצחון מירושלים ועכשיו אפשר להמשיך לפנטז".

כריסטודולו נראה מאושר בסיום. "אני רוצה להודות לשחקנים ולהתאחדות לכדורגל שלנו", אמר. "הוגרלנו לבית קשה מאוד עם נבחרות גדולות, אבל השחקנים נותנים את הנשמה ומאמינים בעצמם. הניצחון שלנו היה מוצדק. עכשיו יש לי חוב לאלוהים. ביום שלישי נפגוש יריבה יותר איכותית ויותר מנוסה. הלוואי שנצליח לנצח ולהעניק אושר לכל הקפריסאים באשר הם. שוב הוכח שהשחקנים שלי מספיק איכותיים כדי לשחק בליגות זרות הרבה יותר איכותיות וגדולות מהליגה שלנו".

שחקני נבחרת קפריסין חוגגים. ברני ארדוב
מתכוננים למשחק על החיים ועל המוות. שחקני קפריסין חוגגים/ברני ארדוב

"לנצח את ישראל בבית שלה זה הישג שמדבר בעד עצמו", אמר מריוס אנטוניאדס. "שום דבר לא גמור, עדיין לא השגנו שום דבר, ונתכונן ליום שלישי כאילו זה גמר אליפות אירופה. אנחנו זקוקים לקהל כדי לעשות את זה".

קונסטנטינוס ליאפיס הוסיף: "היה חשוב לנו לנצח, כל היתר לא חשוב. במשחקים הקודמים היינו טובים ולא השגנו ניצחונות, עכשיו זה סוף סוף קרה. אנחנו צריכים לנוח ולהתכונן למשחק על החיים ועל המוות. בוסניה טובה מאוד, אבל בבית שלנו אנחנו מסוגלים להתמודד מול כל יריבה בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully