וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי ובן חיים החלוץ 3.5, דסה 4, ביטון 6: ציוני נבחרת ישראל

10.10.2015 / 23:47

מיסטר מאני-טיים סיפק את אחד ממשחקיו הגרועים בשנים האחרונות, המגן עבר ערב אומלל כמו כל חוליית ההגנה ורק קשר סלטיק באמת הופיע. וגוטמן? כל הקונספציה שלו קרסה באופן מביך

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אופיר מרציאנו - 4.5

שוער המילואים של מוסקרון רשם הצלה אדירה במחצית הראשונה, אבל השכיח אותה כשלא החליט מה לעשות בכדור החופשי שהוביל לשער הראשון. בגול השני קשה לבוא אליו בטענות.

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הצלה גדולה שנשכחה אחרי יציאה הססנית. אופיר מרציאנו/ברני ארדוב

אלי דסה - 4

התרכז יותר מדי בהתקפה (שם היה לא מדויק) ושכח לגמרי את מהות תפקידו. יורגוס אפרם היתל במגן כמה פעמים והיה השחקן המסוכן ביותר במחצית הראשונה, כך שהחילוף המוקדם של דסה היה מובן, גם אם לא היה מדובר בפציעה.

איתן טיבי - 4

הופעה מאכזבת מאוד לבלם, שנתן לדוסה ג'וניור לברוח לו בשער הראשון ושימש כמשקיף בשער השני של הקפריסאים. לא הבין את תפקידו כשהנבחרת עברה לשחק עם שלישייה מאחור.

טל בן חיים - 4

מנהיג ההגנה של ישראל לא ביצע את מלאכתו. ההגנה נראתה אובדת עצות מול המתפרצות הספורדיות של הקפריסאים, ובן חיים המנוסה, שאמור היה להוריד את הלחץ, רק הגדיל אותו.

עומרי בן הרוש - 4.5

האגף שלו היה פחות פרוץ מאשר זה של דסה. הגנתית סביר, התקפית לא קיים, אבל קשה לדרוש ממנו יותר מדי כשאפילו במכבי תל אביב הוא לא המגן השמאלי הבכיר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
- אלי דסה שחקן נבחרת ישראל (שמאל) מול קונסטנטינוס מקרידיס שחקן נבחרת קפריסין. ברני ארדוב
סבל עד שהוחלף. אלי דסה/ברני ארדוב

בירם כיאל - 4.5

ניסה את כוחו מדי פעם בבעיטות מרחוק ודחף קדימה, אבל היה חתום על יותר מדי איבודי כדור ולא הצדיק את הבחירה בו לתפקיד ממלא המקום של ביברס נאתכו. עדיין לא סיפק את הסחורה בנבחרת.

ניר ביטון - 6

כרגיל, השחקן הכי יציב ודומיננטי בנבחרת. אמנם ביצע את העבירה שהובילה בסופו של דבר לשער הראשון וגם ספג צהוב שיגרום לו להחמיץ את בלגיה, אבל היה המדויק ביותר והיחיד שבא לקבל את הכדור ברגעי הלחץ. האירופי האמיתי של הנבחרת. חבל שהגולאסו שלו לא הספיק אפילו לנקודה.

ערן זהבי - 3.5

הווינר הגדול של הכדורגל הישראלי, מיסטר מאני-טיים, סיפק את אחד המשחקים הגרועים שלו בשנים האחרונות. קבלת החלטות רעה, התעקשות על בעיטות מכל מצב ותפקיד לא ברור - במחצית הראשונה דרך על הרגליים של ורמוט, לאחר מכן הפריע לחלוצים.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הנעלם הגדול. ערן זהבי/ברני ארדוב

גילי ורמוט - 5

השחקן הבולט בחלק הקדמי, עד שהוחלף באופן לא לגמרי ברור. ורמוט בא לקבל את הכדור, שימש בעיקר כפליימייקר ועבר בקלות שחקנים, אבל לא ניצל את המצב הראשון במשחק ולא היה מספיק תכליתי.

טל בן חיים - 3.5

צל חיוור של הקיצוני שלהטט בקפריסין לפני שנה. כמו זהבי, קבלת ההחלטות שלו לקתה בחסר וגם כשהחליף אגפים לא הצליח לספק את הסחורה. ודווקא הוא לא הוחלף.

מונס דאבור - 4

קשה לבוא אליו ביותר מדי טענות. לא קיבל אספקת כדורים, מיעט לסכן את השער והלך לאיבוד בין בלמי הנבחרת הקפריסאית. היה צריך עוד חלוץ לידו מהרגע הראשון.

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
צל של השחקן שכיכב בקפריסין. טל בן חיים/ברני ארדוב

מחליפים:

אוראל דגני (החליף את דסה, 54) - 4

היה שותף לחוליית ההגנה שספגה את שני השערים. נותר חשוף בדקות הסיום כאחד משלושת הבלמים.

תומר חמד (החליף את ורמוט, 65) - 5

הנוכחות שלו הלחיצה את ההגנה הקפריסאית וסייעה להשגת שער השוויון. בדיעבד, אולי היה עדיף להציב אותו שם מהרגע הראשון.

מאור מליקסון (החליף את בן הרוש, 71) - 4.5

לא היה מספיק מדויק במצבים הנייחים ובכדורי הרוחב. עוד חילוף לא מובן של גוטמן.

אלי גוטמן - 3

כל הקונספציה של מאמן הנבחרת קרסה בערב אחד. מהקמפיין הזה לא יזכרו לו את ה-0:3 על בוסניה וההצהרות הלאומיות הבומבסטיות, אלא את הבעיטה הזו בדלי המלא בטדי. בעיטת יעף. התעקשות על שחקנים שלא נמצאים בכושר משחק, חילופים תמוהים וחוסר סדר מוחלט לאחר שער השוויון. אם לא יהיה נס בבלגיה, הקמפיין הזה ייזכר ככישלון. וכך גם הקדנציה של גוטמן בתפקיד.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
המשחק שמגדיר את הקדנציה. אלי גוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully