וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבנו שהכיתוב על ידו של שגיב יחזקאל הוא מסר אהבה לאשתו"

בצוות המקצועי של אנטליאספור חשפו: "זה לא הופיע שם כשיצאנו למשחק, הוא ככל הנראה כתב את זה בחדר ההלבשה. רק אחר כך הבנו את פשר הדברים". הנשיא: "לא הבחנתי בכך במהלך המשחק, רק לאחר מכן". ויש גם ביקורת נדירה על התנהלות המועדון

אחרי הסיוט בטורקיה: שגיב יחזקאל נחת בישראל./יותם רונן

גם הבוקר (שלישי) ממשיכים בטורקיה לעסוק בסוגיית שגיב יחזקאל, שנחת אתמול אחר הצהריים בישראל אחרי הסיוט המתמשך וככל הנראה סיים את דרכו באנטליאספור.

בתקשורת הטורקית חשפו פרטים חדשים מהיום שהסעיר מדינה שלמה (למעשה, מדינות שלמות). מתברר כי אף אחד לא ידע מה שחקן הכנף הישראלי מתכנן. בצוות המקצועי טענו כי הכיתוב שציין 100 ימים לתחילת המלחמה לא הופיע על פרק כף ידו השמאלית כשהקבוצה יצאה למשחק: "אנחנו חושבים שהוא כתב אותו ממש לפני לפני המשחק, בחדר ההלבשה".

גם כשחלק מאנשי המועדון הבחינו בכיתוב על התחבושת של יחזקאל, הם לא הבינו (ולא תהו) במה מדובר. "חשבנו שזה מסר של אהבה לאשתו", אמרו. "רק אחר כך הבנו את פשר הדברים".

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור במחווה לחטופים. אנטליאספור, אתר רשמי
הסיוט נגמר. יחזקאל/אתר רשמי, אנטליאספור

נשיא המועדון סינאן בוזטפה אמר ל"הורייט": "לא הבחנתי בנעשה במהלך המשחק, כי הייתי מרוכז במשחק עצמו. לאחר מכן הבנתי. אנחנו עובדים עם אופ"א ופיפ"א על סוגיית חוזהו, ונראה מה יקרה". בוזטפה התייחס גם להחלטת המועדון שלא לכלול את יחזקאל וחברו הישראלי לקבוצה רמזי ספורי במשחק נגד גזיאנטפספור ואמר: "זו היתה החלטה שלנו ושל ההתאחדות, השחקנים לא אמרו שהם לא רוצים לשחק. לקחנו בחשבון את כל הרגישויות. רמזי ספורי? אין שום בעיה איתו. הוא מבולבל. המועדון שלנו מתעלה מעל לפוליטיקה".

בעוד רוב התקשורת הטורקית התגייסה, יש מעט קולות של היגיון. אחד מהם הוא העיתונאי מיטהאט פביאן סוזמן, שכתב הבוקר: "רק אנטישמי יכול לטעון שיהודי מעורר פרובוקציה כשהוא הולך עם מגן דוד. הגישה הזאת לא רק מפלה את הספורטאים היהודים במדינה, אלא גם את האזרחים היהודים בטורקיה".

עוד בוואלה!

"ההנהלה נכנעה ללחץ פוליטי": תגובות הטורקים לעזיבת יחזקאל

לכתבה המלאה

הכל על פרשת שגיב יחזקאל

אשר לספורי עצמו, סגן הנשיא טען הבוקר כי "הדיווחים על כך שנבטל את חוזהו של ספורי לא מבוססים, ולא מאומתים. אין לנו שום בעיה עם ספורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully