וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשרד החוץ תכננו להוציא את שגיב יחזקאל מטורקיה - אך אז נעצר

15.1.2024 / 0:09

משפחתו של השחקן בלחץ גדול. יחזקאל צפוי להיחקר ע"י המשטרה הטורקית גם ביום שני, משרד החוץ הישראלי מנסה לסייע במצב המורכב. השר שיקלי: "ארדואן צריך לעמוד בראש דאעש, לא טורקיה"

השער של שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור מול טרבזונספור והמחווה לחטופים/ספורט1

משרד החוץ של ישראל מנסה לסייע לשגיב יחזקאל, שנעצר הערב (ראשון) בטורקיה. התכנית היתה לנסות ולהוציא את שחקן נבחרת ישראל מהמדינה, אך הוא נלקח לחקירה לפני שהספיקו לעשות זאת. משפחתו של השחקן בלחץ גדול ופונה לגורמים מדיניים שיסייעו לו, כאשר בשלב זה נראה כי ייחקר היום ומחר.

כזכור, יחזקאל נעצר לאחר שחולל סערה אחרי חגיגת שער תמימה, אותה הקדיש לחטופים שסגרו 100 יום בשבי חמאס. שר המשפטים הטורקי טען כי השחקן ביצע פשע של "הסתה פומבית של הציבור לשנאה ועוינות", כחלק מ"תמיכתו בטבח שביצעה ישראל בעזה. אני שוב מגנה את ההתקפות של ישראל, שביצעה פשעים נגד האנושות על ידי ביצוע רצח עם בעזה, בלי התחשבות בילדים או לנשים, צעירים או מבוגרים, במשך יותר מ-100 ימים. תמיד נמשיך לעמוד לצד הפלסטינים המדוכאים".

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור. אנטליאספור, אתר רשמי
בלגן גדול. יחזקאל/אתר רשמי, אנטליאספור

עוד בוואלה!

מחווה לחטופים על אדמת טורקיה: יחזקאל כבש מבישול של ספורי

לכתבה המלאה

אנטליאספור אישרה כי שחקנה נמצא תחת חקירה, כשדובר המועדון הוסיף כי "עורכי הדין פועלים להתרת חוזהו תוך זמן קצר".

שר התפוצות עמיחי שיקלי הגיב הלילה בטוויטר וכתב: "חובה להגיד, תחת ארדואן טורקיה הפכה מדמוקרטיה לדיקטטורה, מחברת נאט"ו לחברת ג'יהאד. ארדואן צריך לעמוד בראש דאעש, לא טורקיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully