וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם יסיים דרכו בטורקיה: הפועל באר שבע תפעל להחזיר את שגיב יחזקאל

14.1.2024 / 18:57

מכבי תל אביב הייתה שמחה לצרף את שחקן הכנף אם ייפרד מאנטליאספור, אבל הוא יכול רק לחזור לאדומים או לעבור לליגה הפוכה

תקציר: אנטליאספור - טרבזונספור 1:1 (שער של שגיב יחזקאל)/ספורט1

השעייתו של שגיב יחזקאל הערב (ראשון) מאנטליאספור בעקבות הקדשת השער לחטופים והסערה שנוצרה בטורקיה, עשויה להוביל לסיום דרכו במועדון - כך הצהיר הנשיא. כזכור, שחקן הכנף בן ה-28 נרכש מהפועל באר שבע תמורת 850 אלף יורו באמצע ספטמבר, רגע לפני סגירת חלון ההעברות ואחרי שכבר שיחק במדי הקבוצה מבירת הנגב.

מכבי תל אביב הייתה שמחה לנצל את ההזדמנות הזו ולצרף את יחזקאל שמתאים מאוד לצרכיה בחלון הנוכחי, אבל הוא לא יכול לשחק בקבוצה שלישית ולכן האפשרות הזו סגורה. עם העזיבה שלו את טורקיה, הוא יוכל לחזור רק להפועל באר שבע שעובדת על צירוף חלוץ מטרה זר ונהנית מפריחה של שחקני הכנף שלה, אבל תשמח לקלוט אותו מחדש. אפשרות נוספת היא מעבר לליגה הפוכה, כזו שלא מקבילה לליגת העל או למרבית הליגות באירופה. למשל: ליגת ה-MLS בארצות הברית או הליגות של סקנדינביה.

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

יחזקאל כבש העונה שישה שערים במדי אנטליאספור, כולל ה-1:1 הערב מול טרבזונספור, עם השוויון שלאחריו ביצע את המחווה למען החטופים ועורר סערה רבתי בטורקיה. פרט לכך גם יש לו שני בישולים.

יש לציין כי נשיא אנטליאספור דיבר לאחרונה על אפשרות למכור את יחזקאל תמורת סכום גבוה בעקבות כמה הצעות שקיבל, כך שכלל לא בטוח שימהר לשחררו ללא תמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully