וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטליאספור תמכור את שגיב יחזקאל? הנשיא: "קיבלנו כמה פניות"

שחקן הכנף פתח את הקדנציה בטורקיה בסערה ותג המחיר שלו בעלייה, אך בקבוצה מבהירים: "בשלב זה, לא מתכננים למכור שחקנים"

תקציר ה-2:3 של אנטליאספור על בשיקטאש, שגיב יחזקאל עם צמד ובישול/ספורט1

אנטליאספור יכולה לעשות אקזיט מהיר ולמכור את שגיב יחזקאל, אבל לפי שעה לא מתכננת לעשות זאת. כך חשף הערב (חמישי) נשיא המועדון סינאן בוזטפה.

יחזקאל פתח את הקדנציה שלו בקבוצה הטורקית בסערה, כבש חמישה שערים ובישל שניים ב-11 הופעות והפך לאחת מהפתעות העונה בליגה. לפי הנשיא בוזטפה, אנטליאספור "קיבלה כמה פניות לא רשמיות מקבוצות", אבל מתכוונת להשאיר את השלד המרכזי של הקבוצה לפחות עד תום העונה. "יכולנו למכור את השחקנים שלנו שמעוררים עניין בקבוצות בכירות יותר וכנראה שהיו מקבלים את זה בהבנה, אבל נכון לעכשיו זה לא עומד על הפרק".

יחזקאל בן ה-28 נרכש על ידי אנטליאספור רק לפני שלושה חודשים, ביומו האחרון של חלון ההעברות בטורקיה. הקבוצה שילמה להפועל באר שבע דמי העברקה של כ-900 אלף יורו, אבל מאז תג המחיר של יחזקאל נסק, אחרי שחזר לתפקידו המקורי כשחקן כנף והציג יכולת טובה. לפי העדכון האחרון באתר "טרנספרמרקט", שווי השוק של יחזקאל נאמד בכ-1.7 מיליון יורו.

שגיב יחזקאל עם מאמן אנטליאספור נורי שאהין. מתוך האתר הרשמי של אנטליאספור, אתר רשמי
אנטליאספור תעשה אקזיט מהיר? יחזקאל עם המאמן נורי שאהין/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של אנטליאספור

יחזקאל חתום באנטליאספור עד 2026, אבל יתכן שהתוכניות להשאירו לטווח הארוך ישתנו על רקע היחס העוין לו זוכים ישראלים בטורקיה בימים אלה. כזכור, באנטליה יחזקאל משתף פעולה עם ישראלי נוסף שהגיע מהפועל באר שבע, רמזי ספורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully