וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההנהלה נכנעה ללחץ פוליטי": תגובות הטורקים לעזיבת יחזקאל

אוהדי אנטליאספור חלוקים בדעתם על שחרורו של הישראלי. רבים בירכו על ההחלטה: "אין מקום לציוני בקבוצה", אחרים קראו להנהלה להתפטר: "מערבבים ספורט ופוליטיקה"

אחרי הסיוט בטורקיה: שגיב יחזקאל נחת בישראל./יותם רונן

סערת שגיב יחזקאל מסרבת להפסיק גם אחרי שהשחקן הישראלי עזב את טורקיה, כשאוהדי אנטליאספור חלוקים בדעתם על החלטת המועדון להתיר את חוזהו של השחקן. לאחר שיחזקאל שב הערב (שני) לישראל ובעקבות המחווה לחטופים בשבי החמאס, אוהדים רבים של הקבוצה מאנטליה הפגינו מחוץ למשרדיה עם דגלי פלסטין וקראו מההנהלה לשחרר את השחקן הישראלי ש"תמך ברצח העם הפלסטיני" ולא להחזירו למועדון.

יממה אחרי הסערה, בחשבונות הקבוצה ברשתות החברתיות המשיכו אוהדים רבים להגיב לאירועים סביב המחווה של יחזקאל, כאשר תגובות מפתיעות הגיעו לאחר שחרורו מלא מעט אוהדים הקוראים להנהלה להתפטר. חשוב לצייון כי לפי דיווחים בטורקיה, בהתאחדות הטורקית שוקלים להעניש את אנטליאספור בצורה פרטנית. בתמונות וציוצים של חשבון הקבוצה ברשת החברתית "X" (לשעבר טוויטר), אוהדי אנטליאספור פתחו במחאה עם התגובה: "ההנהלה צריכה להתפטר". תגובות נוספות קראו "ההנהלה מערבבת בין ספורט לפוליטיקה, לא היה צריך להיכנע לממשל הטורקי" וגם "עם כל הכאב על המלחמה בעזה, צריך להפריד בין מה שקורה בפלסטין למה שקורה על הדשא. לא רוצים ממשל לאומני ערבי ורוסי באנטליה".

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור. אנטליאספור, אתר רשמי
חלק מאוהדי אנטליאספור תמכו בהנהלה, השאר מגנים את הפרידה מיחזקאל/אתר רשמי, אנטליאספור

בין המגיבים היו שראו בהחלטת ההנהלה כפוליטית לחלוטין: "הנהלה שאינה יכולה להגן על זכויות השחקנים שלה, נכנעת ללחץ פוליטי ומפרה את האינטרסים של המועדון חייבת להתפטר".

מהצד השני, יש כמובן רבים התומכים ומהללים את החלטת ההנהלה ונשיאה בראשה כשהגיבו: "מברכים על ההחלטה להיפרד מיחזקאל. אין מקום לציוני בקבוצה". אחרים כתבו: "המשחקים הקרובים כבר לא משנים, האירוע עם יחזקאל קיבל עדיפות גבוהה יותר. גאה להיות טורקי ואוהד הקבוצה ביום כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully