וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל העיניים עליו": על רקע הסקנדל, כיצד יפעל רמזי ספורי?

בטורקיה מדווחים שהקשר עשוי ללכת בעקבות יחזקאל ולעזוב את אנטליה בחלון ההעברות הנוכחי, בקבוצה טוענים שהפרידה לא תבוא מיוזמתם: "הוא קצת מבולבל, אבל אין לנו בעיה איתו - הוא מוסלמי"

אחרי הסיוט בטורקיה: שגיב יחזקאל נחת בישראל./יותם רונן

על רקע הסקנדל הבינלאומי סביב שגיב יחזקאל, בטורקיה מנסים לנתח גם את תמונת המצב בכל הנוגע לחברו הישראלי לקבוצה, רמזי ספורי. הקשר שבישל ליחזקאל את השער שאחריו החלה המהומה, עדיין לא הביע את דעתו באופן פומבי על הפרשה, ובינתיים שומר על שתיקה מוחלטת על אף הלחץ הציבורי שמופעל עליו לנקוט עמדה לכאן או לכאן.

על פי מספר דיווחים אמש (שני) בעיתונות הטורקית, ספורי הוא מועמד ודאי לעזיבה על רקע היותו ישראלי, ובלי קשר ליכולתו המקצועית. לפי דיווח טרי מהלילה, הוחלט כי ספורי יעזוב יחד עם ארבעה שחקנים נוספים כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

בדיווח נוסף סיפרו בטורקיה ש"עכשיו כל העיניים על ספורי", וטענו שהוא נמצא בדילמה קשה, ושגם המועדון מתלבט בנוגע להמשך דרכו. בשעות הלילה התראיין בנושא סגן נשיא אנטליאספור אברן אלקאן, והסביר מדוע ספורי לא נכלל בסגל של הקבוצה במשחק האחרון שנערך שלשום. "הוצאנו את רמזי מהסגל כדי להימנע מעוד שערורייה. לא ניסינו להראות לו את הדרך החוצה, והוא לא אמר לנו שהוא מתכוון לעזוב".

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור חוגג שער, מאחוריו רמזי ספורי. אנטליאספור, אתר רשמי
הגיעו יחד, יעזבו יחד? ספורי ויחזקאל/אתר רשמי, אנטליאספור

לדבריו של סגן הנשיא, "הדיווחים על כך שנבטל את חוזהו של ספורי לא מבוססים, ולא מאומתים. אין לנו שום בעיה עם ספורי".

גם הנשיא סינאן בוזטפה התראיין בנושא ואמר: "אין שום בעיה עם ספורי, הוא מוסלמי. נכון שהוא קצת מבולבל מכל המצב, אבל אנטליאספור מועדון שמתעלה מעל הפוליטיקה, ומעמיד את הכדורגל במרכז".

ספורי בן ה-28 הגיע לאנטליאספור בעונה שעברה יחד עם יחזקאל, איתו שיתף פעולה בהצלחה גם במדי הפועל באר שבע. הוא הספיק לבשל העונה פעמיים במדי הקבוצה, ובשבועות האחרונים החל לצבור נקודות זכות גם בקרב האוהדים אחרי שאת אחד המשחקים נאלץ לסיים בתור שוער, ושמר על רשת נקייה. ספורי חתם באנטליאספור עד קיץ 2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully