וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושעה חבר ההתאחדות האנגלית שצייץ כי "היטלר היה גאה בנתניהו"

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 21:04

באנגליה הגיבו במהרה לדבריו הקשים של וואסים חאק. משחק אימון למען החטופים בנתניה, בן שמעון חתם בא.א.ק לרנקה וביצע מחווה להשבת החטופים, אל גאזי תובע את מיינץ ובטוטו ווינר הוציאו מהטופס את המשחקים של נבחרות איראן, סוריה ולבנון. עדכונים שוטפים

חולצת נבחרת ישראל עם שמו של נווה שוהם החטוף בעזה/ההתאחדות לכדורגל

20:00: במגרש האימונים שפירא בנתניה יתחיל ב-20:30 משחק אימון למען החטופים בין שתיים מקבוצות העוטף: הפועל מפלסים מול שועלי כפר עזה. תחת הכותרת "נגד אבל יחד", החברים מהקיבוצים השכנים שנפגעו במתקפת הטרור הנתעבת ב-7 באוקטובר יקראו להשבת החטופים בהקדם.

חוזרים למגרש: צפו במשחק בין שועלי כפר עזה להפועל מפלסים

19:34: אנואר אל גאזי יתבע את מיינץ על התרת החוזה. כבר דווח שהוא שוקל לעשות זאת בעקבות שחרורו בגין פוסטים נגד ישראל, אבל כעת פורסם כי שכר את שירותיו של עורך הדין אלכסנדר ברגוויילר.

18:30: רן בן שמעון חתם רשמית כמאמן א.א.ק לרנקה. במעמד החתימה הצטלם לצד סוכנו גלעד קצב עם חולצה שעליה נכתב "מחזירים אותם הביתה עכשיו" למען שחרור החטופים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רן בן שמעון עם סוכנו גלעד קצב לאחר החתימה בא.א.ק לרנקה. באדיבות המצולמים
רן בן שמעון עם סוכנו גלעד קצב לאחר החתימה בא.א.ק לרנקה/באדיבות המצולמים
שחקני נבחרת איראן חוגגים. Richard Heathcote, GettyImages
לא תוכלו להמר על משחקים של נבחרת איראן, אם במקרה רציתם/GettyImages, Richard Heathcote

13:27: ההתאחדות האנגלית השעתה היום את חבר ההנהלה וואסים חאק, שצייץ לפני יומיים כי "אדולף היטלר היה גאה בבנימין נתניהו". חאק, שהצטרף להתאחדות כ"נציג קהילות הכדורגל" ב-2019, החזיק גם בתפקידים באיגודי טניס וגולף באנגליה. הוא מחק את הפוסט והכחיש שהוא אנטישמי, אך זה לא הספיק כדי לשמור על תפקידיו השונים.

11:42: בטוטו ווינר החליטו שלא לשבץ להימורים את משחקי הנבחרות שנמצאות בחזית המלחמה מול ישראל, על אף העובדה שהן משחקות במוקדמות מונדיאל 2026 החל מיום חמישי. מדובר במשחקי נבחרות איראן, סוריה ולבנון, והן מצטרפות למשחקי נבחרת פלסטין שלא שובצו מעולם. כמו כן הוחלט שלא לאפשר הימור על משחקי הליגות המקומיות של אותן מדינות, כשמשחקים של קבוצות איראניות שובצו בעבר.

11:26: אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד מכך שהמשחק מול בני ריינה לא נדחה. "אין לנו שום יכולת כרגע לחזור לשחק ב-25 בחודש", אמרו במועדון. לידיעה המלאה

11:24: הפועל גליל עליון דורשת להקפיא את הירידות מליגת העל בכדורסל. לידיעה המלאה

10:37: בעקבות המלחמה, צפויים באיגוד הכדורסל לאשר שינויים במבנה הליגות לצעירים. באיגוד יאפשרו לילדי מפונים מצפון ומדרום להירשם בביתם החדש באופן זמני באגודות שאליהם התפנו בכל הליגות, אם עוד לא חזרו לביתם. כל רישום כזה ייחשב להשאלה. בנוסף הוחלט על ביטול עליות ויורדות בכל הליגות, ולאפשר לכל מאמן עם תעודת מדריך לנהל משחקים גם בגילאים לא מורשים. בליגת העל לנוער העונה תתקצר לסיבוב משחקים אחד וגם רבע גמר הפלייאוף יהיה בשיטת משחק אחד.

טורניר טניס באילת. איגוד הטניס, אתר רשמי
טורניר הטניס באילת/אתר רשמי, איגוד הטניס

10:27: במרכז הטניס העירוני באילת התקיים אמש טורניר מיוחד למען החזרת החטופים ולזכרם של הנרצחים ב 7 באוקטובר, בהשתתפות עשרות שחקנים מפונים מהעוטף, משדרות ושאר הישובים בארץ. מנכ"ל איגוד הטניס אילן גרין סיפר: "אני שמח שאיגוד הטניס זכה לקחת חלק בארגון הטורניר המיוחד הזה ולחבק מקרוב את תושבי העוטף המפונים. אני שמח שהצלחנו לספק מפלט לכמה שעות מהכאב והקושי שהם חווים. היה מרגש במיוחד לראות את החיוך על פניהם של אנשים לראשונה מאז השביעי לאוקטובר".

10:15: ברק בכר מנסה לסייע למכבי חיפה לארח את ראן בסרביה. לידיעה המלאה

10:05: מכבי תל אביב עדיין לא יודעת היכן תארח את זוריה. לידיעה המלאה

9:52: מאמן פרייבורג עומד לצד ישראל: "לא מספיק רק לשחק כדורגל. צריך חינוך". לידיעה המלאה

9:14: הפועל באר שבע פועלת להחזרת הזרים: "מצב יוצא דופן, נשחק עם מי שיש". לידיעה המלאה

7:50: ברק בכר המריא מסרביה לישראל כדי לשהות לצד משפחתו. לידיעה המלאה

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully