וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל גאזי שוקל לתבוע את מיינץ אחרי ששוחרר בגין פוסטים נגד ישראל

הקשר שנחתך עקב הפוסטים הקיצוניים שפרסם, שוקל לפנות לבית המשפט בדרישה לקבל כ-2 מיליון יורו: "נקווה שלא יתוגמל על עמדה אנטי ישראלית", נכתב בגרמניה

סיכום השבוע, 10.11/ספורט1

שבוע בדיוק עבר מאז שאנואר אל גאזי שוחרר ממיינץ הגרמנית בעקבות התבטאויותיו נגד ישראל, אחרי שתחילה הושעה בעקבות הפוסט שפרסם וכעבור מספר ימים הודיע כי הוא אינו חוזר בו מדבריו. הבוקר (שישי) מדווח ב"בילד" הגרמני כי ההולנדי-מרוקאי שוקל לתבוע את המועדון על הפרת החוזה.

אל גאזי בן ה-28 חתם במיינץ רק בסוף חודש ספטמבר, היה שחקן חופשי לאורך הפגרה, אבל הספיק לשחק 51 דקות בונדסליגה בלבד עד ששוחרר. הקשר שיתף פוסטים קיצוניים, כולל כאלה שמכחישים את מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר ומיינץ פעלה במהירות כאשר הודיעה כי "נקט בעמדה שהיא בלתי נסבלת עבור המועדון" והשעתה אותו. כאמור, לאחר מספר ימים הבהיר כי לא מתנצל על דבריו והוסיף: "איבוד הפרנסה שלי הוא כלום בהשוואה לגיהנום שחווים חפים מפשע בעזה. הפסיקו את ההרג".

אנואר אל גאזי, שחקן מיינץ. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
ייקח את מיינץ לבית המשפט? אל גאזי/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

לפי "בילד", אל גאזי בשלב זה לא תבע את המועדון ולא נקט בשום פעולה, אבל יוכל לעשות זאת עד ה-24 בנובמבר - משמע שיש לו שבועיים לעשות זאת ובמיינץ מעריכים כי אכן תוגש תביעה מצדו. חוזהו של אל גאזי היה לשנתיים ומוערך בכ-2.5 מיליון יורו, מהם קיבל כ-400 אלף עד כה, כך שאת שאר הסכום הוא צפוי לדרוש באמצעות תביעה על הפרת החוזה בבית המשפט.

"אם הצדדים אכן ייפגשו בבית המשפט, נותר רק לקוות שסיום החוזה יוכרז כחוקי ושהשחקן לא יתוגמל על עמדתו האנטי-ישראלית", סיכמו בכתבה ב"בילד".

  • עוד באותו נושא:
  • מיינץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully