וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר מנסה לסייע למכבי חיפה לארח את ראן בסרביה

14.11.2023 / 10:15

אחרי סיבוב הפרסה של אנשי האצטדיון בלרנקה, הירוקים צריכים למצוא מגרש חדש למשחק ב-30 בנובמבר: "זו סיטואציה נוראית"

תקציר: מכבי חיפה - ויאריאל 2:1/ספורט1

ברק בכר מנסה לסייע למכבי חיפה בשיחות עם גורמים בסרביה, כדי שהאלופה הישראלית תוכל לארח את ראן בבלגרד. בכר שעזב את חיפה בקיץ ועבר לאמן את הכוכב האדום, נמצא בחופשה קצרה בארץ ביחד עם הצוות הישראלי שלו. הירוקים ביקשו את עזרתו במטרה לארח את היריבה הצרפתית בסרביה, במסגרת הליגה האירופית.

כזכור, מכבי חיפה אירחה את ויאריאל בלרנקה, אבל כעת הקפריסאים מסרבים לארח שוב בטענה שהם לא מסתדרים עם הבירוקרטיות והארגון של המשחק ודרישות האבטחה. בחיפה התפלאו מאוד נוכח ההחלטה, בגלל שלא התעוררו בעיות מיוחדות במהלך השהות של הירוקים בקפריסין בשבוע שעבר.

לפי חוקי אופ"א לא ניתן לשנות מגרש בכל משחק, אבל אנשי המועדון פנו להתאחדות האירופית והבהירו את המצב. כעת באופ"א מנסים לעזור לחיפה במציאת מגרש אחר. אחת האופציות המובילות היא כאמור סרביה, כאשר בכר מנסה לסייע.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם המאמן ברק בכר. דני מרון
ייפגשו בבלגרד? בכר ושחר/דני מרון

המשחק נגד ראן יתקיים ב-30 בנובמבר. כמובן שאצטדיון סמי עופר בחיפה נחשב בכל עת כמגרש הביתי, אך ההערכה כאמור שעד סוף החודש עדיין לא יהיה ניתן לארח משחקים בישראל. "אנחנו מרגישים עקורים", אמרו גורמים בחיפה, "זו סיטואציה נוראית. ברור שמצפים שאופ"א תמצא את הפתרונות, אבל עושים את כל המאמצים כדי לארגן את כל נושא האירוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully