וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גליל עליון דורשת להקפיא את הירידות מליגת העל בכדורסל

14.11.2023 / 11:24

המועדון נשאר ללא זרים וגם ללא בית אחרי הפינוי: "לא ניתן שיחרצו את גורלה של קבוצה שמהווה סמל כחול-לבן בכדורסל הישראלי"

תקציר: ברצלונה - טנריפה 83:94/ספורט1

הפועל גליל עליון דורשת להקפיא את הירידות מליגת העל בכדורסל בתום העונה. מאז השבת השחורה ב-7 באוקטובר , החיים בישראל השתנו", נכתב בהודעה של המועדון, "בעקבות האירוע רוב תושבי הגליל התפנו מבתיהם וקבוצת הפועל גליל עליון הפכה לקבוצה 'מפונה' ללא בית. 6 אנשי מועדון (מאמן, יו"ר, מנכ"ל, מנהל קבוצה, מנהל משק, פיזיותרפיסט) גויסו למילואים, הזרים תחילה טסו ליוון כשעוד חלמנו אירופה (לצערנו פיב"א הדיחה אותנו מהמפעל יחד עם הרצליה ונס ציונה). לאחר מכן שוחררו הזרים כי רובם חששו מהמצב בישראל וביקשו להשתחרר".

עוד נכתב בהודעה: "שאר הקבוצה נודדת בארץ בין אולמות (תודה למלאכים בדרך שהסכימו לארח אותנו) השחקנים מהגליל וצוות האימון משתכן בבית מלון במרכז, מנסים לשמור על כושר, לקיים שגרת אימונים. אבל זה לא הבית, לא הסביבה המוכרת עם חדר ההלבשה של השחקנים, גם לא המפגש הקבוע בחדר האוכל בכפר בלום. אין לו"ז קבוע ומסודר כמו של שאר הקבוצות במרכז, הערך המוסף והקסם של,הגליל הלכו לאיבוד".

שחקני הפועל גליל עליון. לילך וייס רוזנברג
מציאות קשה. הפועל גליל עליון/לילך וייס רוזנברג

אתמול הודיעה מנהלת הליגות על חזרה לפעילות, אבל במועדון כתבו: "כמובן שצריך לייצר המשכיות ולנסות לחזור ולשחק בהקדם. נציין שכל התקופהההזו המנהלת תומכת ונותנת מענה למגוון בעיות שנוצרו בשל המלחמה. אבל לאור חוסר השוויון בתנאים והעובדה שלגליל עליון לא יהיו משחקי בית בתקופה הקרובה (נשחק בחדרה), אנו דורשים את הקפאת היורדת העונה. לא ניתן שיחרצו את גורלה של קבוצה שמהווה סמל כחול-לבן בכדורסל הישראלי, מפתחת ומקדמת שחקנים ישראלים.

"יש מספיק פתרונות כדי שהליגה תשאר תחרותית ומרתקת דרך מענקי מיקום מוגדלים. אנו נעלה לשחק עם הסגל הכי חזק שלנו, נמשיך לחפש זרים שיסכימו לנחות בישראל, וכמובן נדאג לקהל המדהים שלנו שרובו גם מפונה כעת וזקוק לטיפת אור ושפיות ומחכה לראות את הליגה מתחילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully