וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מאוכזבת: "אין לנו שום יכולת כרגע לחזור לשחק ב-25 בחודש"

14.11.2023 / 11:26

עם תשעה זרים ומתאזרחים ש"לא רוצים לשוב", חיילים מרותקים לבסיס ו"כמות אזעקות מטורפת", במועדון המומים מכך שמשחקם מול בני ריינה לא נדחה. במנהלת טענו: "הצענו להם לצאת מחוץ לעיר להתאמן. ברור שהמצב לא אידיאלי, אבל סוכם שחוזרים גם בלי קהל וגם בסגלים חסרים"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד נוכח העובדה כי שובצו כרגיל למשחק מול בני ריינה בעוד שבוע וחצי. בקבוצה היו בטוחים כי משחקם יידחה, כשם שמשחקה של מכבי תל אביב נדחה בשל סיבות אחרות.

"אין לנו שום יכולת כרגע לחזור לשחק ב-25 בחודש", אמר הבוקר (שלישי) בכיר במועדון. "מ.ס. אשדוד עברה את הטלטלה הכי גדולה במהלך החודש האחרון. הקבוצה לא התאמנה כשבועיים אחרי שרסיסי רקטה נחתו באימון בזמן שהשחקנים היו על הדשא. היו בעיר כמות אזעקות מטורפת. תשעה שחקנים זרים ומתאזרחים אינם כאן כבר 35 ימים ולא רוצים לשוב, ובנוסף יש לנו שלושה חיילים שמרותקים לבסיסיהם. איך מצפים שנחזור לשחק עוד 10 ימים כשבאימונים יש 12 שחקנים? ככה אפשר להתאמן?"

המאמן אלי לוי הוסיף: "חזרנו שלשום לקיים פעילות גופנית. זה לא אימון. אפשר לתרגל משהו? אפשר לערוך אימון רציני עם 12 שחקנים?"

שחקני מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"עברנו את הטלטלה הכי גדולה". שחקני מ.ס. אשדוד/לירון מולדובן

בקבוצה צפויים לדרוש את דחיית המחזור של חזרת הליגות ובמקביל מנסים להשיב לארץ את תשעת הזרים והמתאזרחים.

במנהלת הליגות היה מי שאמר: "הצענו לסייע לאשדוד לצאת מחוץ לעיר כדי להתאמן. ההחלטה לחזור לשחק גם ללא זרים היא החלטה שהתקבלה על ידי כלל הקבוצות בשתי הליגות הבכירות כבר לפני חודש. ברור שהמצב רחוק מלהיות אידיאלי, אבל סוכם שחוזרים לשחק גם בלי קהל וגם בסגלים חסרים".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully