וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פועלת להחזרת הזרים: "מצב יוצא דופן, נשחק עם מי שיש"

14.11.2023 / 9:14

אחרי ההודעה על חזרת ליגת העל לפעילות ב-25 בנובמבר, בקבוצה מבירת הנגב מעריכים שחלק מהזרים ישובו לקראת סוף השבוע

תיקתקנו, 12.11/ספורט1

בבוקר שאחרי ההודעה הרשמית של מנהלת הליגות בכדורגל על חזרת ליגת העל ביום שבת ה-25 בחודש, פועלים בהפועל באר שבע להשבת חמשת הזרים של הקבוצה והיהודי-ארגנטיני מריאנו באריירו. כזכור, במהלך החודש האחרון שוחרר פטריק קלימלה, אבל יתר הזרים לא הצהירו עד כה כי הם אינם מתכוונים לחזור. במועדון מעריכים כי עד סוף השבוע ינחתו בארץ חלק מהזרים וכי שבוע מהיום, יגיעו כל היתר. כך או אחרת אומרים הבוקר במועדון לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבת הבאה: "נשחק עם מי שיש".

לקבוצה כזכור יש את מיגל ויטור שנמצא עם הנבחרת הלאומית ואת ניב אליאסי השוער ואמיר גנאח עם הנבחרת הצעירה. "השחקנים הזרים קיבלו הודעות שהליגה חוזרת והציפייה לראות את כולם בימים הקרובים", הוסיפו במועדון. "ברור לכולם שזה מצב יוצא דופן ולכן נשחק עם כל מי שיעמוד לרשותנו".

הלדר לופס הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
הלדר לופס/קובי אליהו

ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות הודיעו אתמול (שני) על חזרת הליגות המקצועניות לפעילות. כבר ביום שישי הקרוב תתחדש הליגה הלאומית עם המחזור השמיני ואילו בשבת הבאה (25 בנובמבר) תתחדש גם ליגת העל.

בשלב זה המשחקים ייערכו ללא קהל כשלאצטדיון יוכלו להיכנס בעלי תפקידים הקשורים לניהול המשחק בלבד ובכמות מוגבלת - בדומה לימי הקורונה, עד 150 אנשים באצטדיון כולל השחקנים, הצוותים, אנשי ההנהלה ואפילו מביאי הכדורים. כמובן שלא כל האצטדיונים אושרו לשימוש, ביניהם המגרשים באשדוד ובקרית שמונה, אך המנהלת הודיעה כי תסייע לקבוצות. כמובן כי ככל שיהיה שינוי במצב באופן שלא יאפשר את קיום המשחקים, תצא הודעה נוספת בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully