וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר המריא מסרביה לישראל כדי לשהות לצד משפחתו

מאמן הכוכב האדום בלגרד ניצל את פגרת הנבחרות ושב ארצה, לראשונה מאז פתיחת המלחמה. משחקו הבא בסרביה - בעוד 11 יום

תקציר ניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 1:2 על ז'לזניצ'אר פנצ'בו/ספורט1

ברק בכר המריא אמש (שני) מסרביה לישראל, כדי לשהות לצד משפחתו לראשונה מאז תחילת המלחמה. "עדיין לא ברור כמה זמן הוא מתכנן לשהות שם", נכתב בתקשורת הסרבית.

יש לציין שכל הליגות ברחבי היבשת יצאו לפגרת נבחרות, כך שהאלופה הסרבית תשוב לכר הדשא רק ב-25 בנובמבר, למשחק ליגה מול וויבודינה בנובי סאד. שלושה ימים לאחר מכן, ב-28 בנובמבר, תתארח אצל יאנג בויז למשחק מכריע שיקבע האם תנשור מליגת האלופות לליגה האירופית, או שתסיים את העונה האירופית שלה עוד לפני דצמבר.

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. אימג׳בנק GettyImages, עיבוד תמונה
ישהה בארץ מספר ימים. בכר/עיבוד תמונה, אימג׳בנק GettyImages

כזכור, בכר סיפק מספר מחוות לקורבנות הטבח הנורא בישראל ומשפחות החטופים. זכור במיוחד הנאום המרגש שסיפק במסיבת העיתונאים לפני המשחק מול ר.ב. לייפציג, ובו אמר, בין היתר: "אומרים שכדורגל מאחד בין מועדונים ואנשים, אנחנו כל הזמן מדברים בכדורגל על שלום וצורך לכבד - ולכן אני שואל, היכן הכבוד ל-1,400 אנשים חפים מפשע שנרצחו? ילדים, תינוקות וזקנים שרק רצו לחיות בשלום ונטבחו אחד אחרי השני. משפחות שלמות נשרפו בחיים, בבתיהן. ילדות נאנסו לפני ואחרי שנרצחו. הם חתכו אשה הרה בבטנה, הוציאו את התינוק וירו בו. מאות ילדים נרצחו, 40 תינוקות קטנים. נחטפו אנשים מבוגרים וחולים. איך אתם יכולים להתעלם מזה? מועדונים כמו ברצלונה, ריאל, מנצ'סטר סיטי, ליברפול לא כיבדו את אוהדיהם. עולם הכדורגל מאכזב מאוד, אני חייב לומר, ואני תוהה אם זה הכל בגלל כסף? כסף קונה ערכים וצדק?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully