וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התבטאויותיו: האם גרנאדה תוכל לשחרר את שון וייסמן ללא פיצויים?

בספרד ניתחו משפטית את מעמדו של החלוץ הישראלי, שהדהד מסרים "למחוק את עזה": "נראה שיש לה קייס". ויש גם תקדימי עבר

כל השערים במוקדמות היורו, 16/10/פלייר

בספרד ממשיכים לעסוק בעתידו של שון וייסמן. חלוץ גרנאדה, שאיבד ממעמדו ברוטציה עוד לפני המלחמה בישראל, הדהד לפני מספר ימים מסרים "למחוק את עזה". בתגובה, אזרחים פלסטינאים בעיר הגישו נגדו תלונה לתובע המקומי על פשע שנאה, וכעת תוהים בספרד האם גרנאדה תוכל להשתחרר מחוזהו.

"יש בדרך כלל סעיף מוסר בחוזים", כתב העיתונאי אנטוניו חוסה אלבראל בורגו. "אם הסעיף הזה כלול גם במקרה הזה, ייתכן וגרנאדה תוכל להתיר את חוזהו. נחכה ונראה האם מדובר במקרה שמצדיק את ביטול החוזה ללא פיצויים. ייתכן והיא תפתח בחקירה עצמאית כדי להבין האם הדברים של וייסמן מספיק חמורים".

אלבראל בורגו הוסיף וציין כי יש למועדון קוד אתי, לפיו "גראנדה תוודא שלכל העובדים שלה, המאמנים והשחקנים אסור יהיה להשפיע בצורה שלילית על תדמית המועדון". כמו כן, ישנו סעיף של "כבוד עבור בני אדם", וסעיף נפרד האוסר על אנשי צוות ושחקנים להביע אלימות מילולית כלשהי ברשתות החברתיות. "בהתחשב בנסיבות, לגרנאדה יש קייס", הוסיף העיתונאי הספרדי.

שון וייסמן שחקן גרנאדה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
מאמצי הדחייה נמשכים. תורג'מן מול חזיזה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

עוד בוואלה!

רגעי החרדה של אוהדי שבדיה: "הלם טוטאלי, מיד הורדנו את חולצות הנבחרת"

לכתבה המלאה

יש לכך תקדימי עבר, כך מתברר. המפורסם ביותר היה זה של סרג'י גווארדיולה, שחתם בברצלונה לקראת סוף 2015. מספר שעות לאחר החתימה, התגלו ציוצים פוגעניים שצייץ נגד המועדון ונגד קטלוניה ב-2013, מה שהביא את בארסה לשחררו באופן מיידי - ללא פיצויים.

ליידה, קבוצה מהליגה הנמוכות, פעלה באופן דומה עם אריק סארטה לינדס, שהתבטא באופן גזעני - גם כן נגד קטלוניה. גם הוא שוחרר באופן חד-צדדי, ללא פיצווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully