וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות לשחרר את וייסמן אחרי שהדהד מסרים שקראו "למחוק את עזה"

החלוץ שיתף ציוצים בעד תקיפות צה"ל ברצועה ובספרד מדווחים ש"חולל סערה". אוהדים דרשו עונש: "אסור שימשיך במועדון עוד יום אחד"

בווידאו: תיעוד של יחידת שלף ב9900 באמ״ן וטייסת 100 של חיל האוויר/דובר צה"ל

אוהדי גרנאדה קוראים לשחרר את שון וייסמן מהקבוצה אחרי שהדהד מסרים שקוראים בין היתר "למחוק את עזה" ו"להטיל עליה פצצות של 200 טון". וייסמן אמנם נמנע עד כה מלפרסם פוסט תמיכה עצמאי בישראל, אבל סימן לייקים ושיתף ציוצים של יוזרים אחרים על רקע המלחמה.

בין היתר, סימן לייק לציוצים בהם נכתבו: "מישהו יכול לתת לי סיבה הגיונית אחת למה אנחנו לא מטילים פצצות של 200 טון על עזה", "אין אף חפים מפשע, לא צריך להזהיר אותם לפני שמפגיזים, פשוט למחוק את עזה", "הילדים של עזה 2014 הפכו לרוצחים ב-2023" ו"מספיק עם הערכים, נגמרו הרחמים או האנושיות שצריך להפגין כלפיהם".

לפי האתר "אלדסמארקה", הפעילות של וייסמן ברשתות החברתיות בימים האחרונים "חוללה סערה בקבוצה", כשבעיקר אוהדים פנו למועדון בבקשה להעניש את החלוץ על מה שהם מכנים "דברי הסתה".

"שון וייסמן לא יכול להמשיך בגרנאדה אפילו עוד יום אחד אם אלו הפוסטים שהוא מקדם", כתב אחד האוהדים, שקרא לשחרר אותו מהקבוצה. "הוא קורא להפגיז אזרחים ולרצוח ילדים ונשים. גרנאדה היא עיר סובלנית שתמיד מחוייבת לזכויות אדם".

שון וייסמן גרנאדה. GettyImages
"דברי הסתה". וייסמן/GettyImages

בינתיים נראה שהציוצים שוייסמן "קידם" נמחקו מחשבונו, אבל הביקורות כלפיו בספרד נמשכות. לפי שעה וייסמן נשאר בספרד בזמן פגרת הנבחרות, למרות שתוכנן להגיע לישראל השבוע ולהצטרף לנבחרת ישראל למשחקים מול שוויץ וקוסובו. מתחילת העונה וייסמן ממעט לשחק במדי גרנאדה, ורק לאחרונה חזר לרוטציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully