וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרחים פלסטינאים בגרנאדה תובעים את וייסמן על "פשעי שנאה"

החלוץ שיתף ציוצים בעד תקיפות צה"ל ברצועה ואחרי שאוהדי גרנאדה ביקרו אותו ודרשו לשחררו מהקבוצה, כעת אזרחים פלסטינאים דורשים שייענש בבית המשפט: "הוא קורא להשמיד את עזה"

בווידאו: תיעוד של יחידת שלף ב9900 באמ״ן וטייסת 100 של חיל האוויר/דובר צה"ל

קבוצה של פלסטינאים שמתגוררים בגרנאדה הגישו תלונה נגד שון וייסמן שחקנה הישראלי של הקבוצה. הסיבה: "פשעי שנאה נגד הפלסטינאים". התושבים, שעל פי הדיווח מחזיקים באזרחות ספרדית ופלסטינאית, הגישו תלונה לתובע המקומי, כאשר הם מאשימים את חלוץ נבחרת ישראל בהעלאת תכנים ומסרים לא ראויים שפוגעים בפלסטינאים וכן שהוא "קורא להשמיד את עזה".

התובעים טוענים ששון וייסמן צייץ בטוויטר תמונה של חיילים ישראלים שמכוונים נשק לשתי בחורות פלסטינאיות עירומות שנחשדו כמחבלות ושאל: "למה החיילים לא יורים בהן בראש?".

וייסמן מחק את הציוץ הזה, אך הוא לא מסתיר את דעותיו הימניות הקיצוניות יחסית, כאשר רק אתמול הוא הדהד מסרים שצריך "למחוק את עזה" ו"להטיל עליה פצצות של 200 טון".

בין היתר, וייסמן סימן לייק לציוצים בהם נכתבו: "מישהו יכול לתת לי סיבה הגיונית אחת למה אנחנו לא מטילים פצצות של 200 טון על עזה", "אין אף חפים מפשע, לא צריך להזהיר אותם לפני שמפגיזים, פשוט למחוק את עזה", "הילדים של עזה 2014 הפכו לרוצחים ב-2023" ו"מספיק עם הערכים, נגמרו הרחמים או האנושיות שצריך להפגין כלפיהם".

שון וייסמן גרנאדה. GettyImages
"דברי הסתה". וייסמן/GettyImages

בינתיים נראה שהציוצים שוייסמן "קידם" נמחקו מחשבונו, אבל הביקורות כלפיו בספרד נמשכות. לפי שעה וייסמן נשאר בספרד בזמן פגרת הנבחרות, למרות שתוכנן להגיע לישראל השבוע ולהצטרף לנבחרת ישראל למשחקים מול שוויץ וקוסובו. מתחילת העונה וייסמן ממעט לשחק במדי גרנאדה, ורק לאחרונה חזר לרוטציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully