וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה בלעדיכם: פריז סן ז'רמן סיימה ב-0:0 עם לוריין, מארסיי ניצחה

בעידן שאחרי מסי וללא אמבפה וניימאר שאינם בתוכניות, הקבוצה המתחדשת של אנריקה התקשתה במחזור הפתיחה בצרפת. אונאחי בשער אדיר והפורטוגלי ויטיניה סידרו למרסלינו 1:2 על ריימס בבכורה הביתית

תיקתקנו, 10.8/ספורט1

כמו אנגליה וספרד, גם צרפת הוציאה אמש (שישי) לדרך את עונת 2023/24 בליגה הבכירה, כאשר במשחק הפתיחה ניס סיימה ב-1:1 עם ליל. הערב (שבת) מארסיי המתחדשת ניצחה 1:2 את ריימס ופריז סן ז'רמן סיימה ב-0:0 מאכזב עם לוריין.

לוקאס הרננדז פריז סן ז'רמן. GettyImages
פתיחה מאופסת. הרננדז/GettyImages

פריז סן ז'רמן - לוריין 0:0

עידן חדש בפארק דה פראנס, עם לואיס אנריקה על הקווים ובלי שלישיית MNM. קיליאן אמבפה במאבקי כוחות מול ההנהלה צפה במשחק מהיציע, ניימאר לא בתוכניות וליאונל מסי נהנה מהחיים במיאמי, ואת האלופה יצטרכו להוביל שחקנים אחרים. גונסאלו ראמוס ערך בכורה כשמצדדיו שחקני הכנף החדשים, מרקו אסנסיו וקאנג-אין לי. מילאן שקריניאר פתח לצד דנילו פריירה במרכז ההגנה וגם לוקאס הרננדז והאורוגוואי מנואל אוגרטה שיחקו לראשונה. על הנייר, כל הרכש הנוצץ נראה כלגיטימי בקבוצת הפאר הצרפתית, אבל גם מאות המיליונים שממשיכים להישפך בעיר האורות לא הספיקו לקבוצה של אנריקה שסיימה בתיקו מאופס את המחזור הראשון. ניתן היה לראות שגם בחילופים שביצע המאמן הספרדי, על אף הרצון שלו לעשות מהפכה אמיתית בסגל, עלו קרלוס סולר ופביאן רואיס, שלא בטוח ברמה להיות השחקנים לעשות את ההבדל המשמעותי כשפ.ס.ז' תצטרך למצוא העונה את הרשת.

עוד בוואלה!

איסור העברות או הפסד כספי: הבעיות של פ.ס.ז' מול ניימאר

לכתבה המלאה
עזדין אונאחי שחקן מארסיי כובש מול ריימס. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
שער יפהפה. עזדין אונאחי/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

מארסיי - ריימס 1:2

מרסלינו הספרדי התחיל את הקדנציה כמאמן מארסיי עם הפסד 1:0 אצל פנאתינייקוס במוקדמות ליגת האלופות, ורגע לפני הגומלין צלח את הבכורה הביתית מול יריבה שידועה בכך שהיא עושה צרות לגדולות. ג'וניה איטו היפני הבקיע בבעיטה מהאוויר בדקה ה-10 והעניק לריימס יתרון, אבל עזדין אונאחי, שחקן נבחרת מרוקו, סובב לחיבורים את השוויון בדקה ה-23. שער שני של איטו נפסל בסיוע ה-VAR ומנגד נפסל גם שער של מארסיי (42) ואחרי כניסתם של איסמעילה סאר, פייר אמריק אובמיאנג וז'ורדן ורטו גם הגיע שער הניצחון. סאר הסתובב בצד ימין והעביר כדור רוחב, והחלוץ הפורטוגלי ויטיניה התגבר על השמירה וגלגל פנימה בדקה ה-73. ניצחון רביעי רצוף של מארסיי על ריימס.

מורגן סאנסון ניס מול בנג'מין אנדרה ליל. GettyImages
נפרדו ללא הכרעה. סאנסון ואנדרה/GettyImages

ניס - ליל 1:1

בצמד המפגשים בעונה שעברה הייתה זו ניס שניצחה, אבל בסופו של דבר ליל סיימה ארבעה מקומות מעליה והשיגה את הכרטיס לקונפרנס ליג בזכות המקום החמישי. המארחת הפתיעה עם מינויו של האיטלקי פרנצ'סקו פאריולי בן ה-34 למאמן ושוב השקיעה לא מעט כסף, בין היתר על ז'רמי בוגה ומורגן סאנסון, כאשר שחקני הנבחרת ז'אן-קלר טודיבו וקפרן תוראם לא נמכרו וכולם פתחו בהרכב. המשחק הזה גם נפתח מצוין מבחינת המארחים ששלטו ויזמו וגאטן לאבורד העלה אותם ליתרון (18) אחרי בישול של מופי. אלא שהשער הזה העיר דווקא את ליל, שלחצה ולחצה וארבע דקות בתוספת זמן מצא את השוויון מנגיחה עוצמתית של באפודה דיאקיטה, שנהנה מהרמה של אנחל גומס וקבע חלוקת נקודות בסיום.

משחקי יום ראשון:

ברסט - לאנס
קלרמון - מונאקו
נאנט - טולוז
מונפלייה - לה האבר
ראן - מץ
שטרסבורג - ליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully