וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסור העברות או הפסד כספי: הבעיות של פ.ס.ז' מול ניימאר

אחרי שקמפוס ואנריקה הודיעו לברזילאי שהוא לא בתוכניות, אלופת צרפת עלולה להסתכן בעונש חמור אם תתיר את חוזהו במטרה לא לאבד את ההשקעה הכלכלית בשחקן

תיקתקנו, 9.8/ספורט1

אם במהלך חלון ההעברות של קיץ 2023 סאגת קיליאן אמבפה ופריז סן ז'רמן הרגישה בלתי נגמרת, והיא נכון לרגע זה אכן כך, נראה כי גם סאגת ניימאר ואלופת צרפת צפוי להיות דומה.

כאמור, לפי דיווחים בצרפת, הברזילאי ביקש להשתחרר מהמועדון, שבתגובה הצהיר כי אלו שמועות שקריות. בימים האחרונים הדיווחים גוברים עד כדי שאתמול (רביעי) דווח ב-"RMC" הצרפתי כי לואיס אנריקה ולואיס קמפוס הודיעו לניימאר, מרקו וראטי, הוגו אקיטיקה, חואן ברנאט ורנאטו סאנצ'ס כי הם לא בתוכניות לפרויקט של הקבוצה מעיר האורות.

עם הרצון של שני הצדדים כעת למעבר של הסופרסטאר הברזילאי ליעד חדש, עומדות שתי בעיות בפני פ.ס.ז'. הראשונה, היא לא מוכנה למכור את ניימאר בסכום זעום, זאת אחרי ששילמה עליו לברצלונה 222 מיליון יורו במה שעד היום נחשבת להעברה היקרה בתולדות הכדורגל העולמי. הבעיה השנייה היא החוזה של החלוץ.

נאסר אל חלאיפי לצד ניימאר, פריס סן ז'רמן. רויטרס
יפסידו סכומי עתק או יסתכנו? ניימאר ואל חלאיפי/רויטרס

עוד בכדורגל עולמי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

במידה ובפריז ירצו להיפטר מהחוזה הגדול של ניימאר והיא תגיע למצב של שביתה מצד השחקן כפי שמתרחש בימים אלה עם אמבפה, אלופת צרפת תיענש באיסור העברות לשתי חלונות אם תחפש להתיר את חוזהו של הברזילאי. ניימאר האריך את חוזהו עד 2027 בפריז סן ז'רמן, כשלפי חוקי פיפ"א, הדבר מגן על זכויותיו כשכמובן המטרה היא שהתשלום שמגיע לו על החוזה ישולם במלואו. לפיכך, הצרפתים יקבלו עונש העברות לשנה שלמה, דבר שיפגע רבות במועדון. במקרה זה, בפריז יעדיפו למכור את הכוכב הברזילאי לקבוצה מערב הסעודית ולהרוויח עליו כמה שיותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully