וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הוא או אנחנו": המחאה נגד לוקאקו עלתה שלב ביובנטוס

אוהדי הביאנקונרי פרצו למגרש במשחק הכנה של הקבוצה והניפו שלטים רבים הקוראים "לא רוצים את רומלו בקבוצה, יש לנו כבר שוער מחליף". אלגרי סירב להתייחס: "מרוצה מההתקפה שלנו"

תקציר ניצחונה של אינטר 3:4 על רד בול זלצבורג בהכנה/ספורט1

יובנטוס וצ'לסי קרובות להשלים את עסקת רומלו לוקאקו לקבוצה מטורינו, כשנראה שהבלוז לא מעוניינים בדושאן ולאחוביץ' כחלק מעסקת טרייד. בנוסף לראשי המועדון הלונדוני, נראה כי גם באיטליה אוהדי הגברת הזקנה לא מרוצים מהחתמתו של החלוץ הבלגי עם מחאה גדולה נגד לוקאקו.

במשחק הכנה שנערך הערב (רביעי) בו ניצחה קבוצת הבוגרים של יובנטוס 0:8 את הקבוצה הצעירה של המועדון, הקהל של הביאנקונרי פרץ לדשא בסוף המשחק במחאה על הרצון של יובה להחתים את החלוץ מצ'לסי. האוהדים הרימו שלטים רבים באצטדיון הקוראים "אנחנו לא רוצים את לוקאקו ביובנטוס", "לוקאקו תישאר במילאנו. יש לנו כבר שוער מחליף בקבוצה" ו-"זה הוא או אנחנו".

ארגון האולטראס של אוהדי הגברת הזקנה הוא מחלוצי המחאה נגד לוקאקו בטענה כי המועדון מבזבז את הכסף על רכש שאינו באמת רוצה "ללבוש את החולצה של יובנטוס", במיוחד בהתחשב בעובדה כי החלוץ הבלגי שיחק באינטר שנתיים, חגג מול הקהל והשתיק אותו מספר פעמים במשחקים בין הקבוצות.

עוד בכדורגל עולמי

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מסימליאנו אלגרי, מאמן הגברת הזקנה, התראיין אחרי משחק ההכנה וכשנשאל על סאגת לוקאקו ו-ולאחוביץ' סירב להתייחס לבלגי: "הקבוצה בסדר גמור. אני מאוד מרוצה מההתקפה שלנו ומדושאן. ולאחוביץ' עובד נהדר, אני שמח על ההופעה של קאיו ויש לנו קבוצה נפלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully