וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רוצים את לוקאקו": אוהדי יובנטוס הגיעו להפגין נגד החתמתו

כוכבי הגברת הזקנה ערכו בדיקות רפואיות, מחוץ למתחם עשרות אוהדים הביעו מחאה על הרצון לרכוש את חלוץ נבחרת בלגיה מצ'לסי

תקציר: מקסיקו גברה על 0:1 פנמה וזכתה בגולד קאפ, צפו בשער האליפות הדרמטי/ספורט1

סערת רומלו לוקאקו לא יורדת מהכותרות. יממה אחרי שפורסם כי אינטר ירדה סופית מהחלוץ, כתוצאה מכך שהבלגי הפסיק לענות לטלפונים מאנשי המועדון במטרה לפוצץ את השיחות שקיימו עם ראשי צ'לסי שאליה חזר מהשאלה, היום (שני) השמיעו את דעתם בנושא גם אוהדי יובננטוס, הקבוצה שנחשבה ליחידה שנמצאת בעקבות לוקאקו שמסרב לעבור לערב הסעודית ומעוניין להמשיך לשחק באירופה.

"אנחנו לא רוצים את רומלו לוקאקו", צעקו עשרות אוהדי יובנטוס שהגיעו הבוקר למתחם המועדון כדי להביע מחאה בנוגע לאפשרות שהבלגי יירכש מצ'לסי. יובנטוס סימנה את לוקאקו כמחליף אפשרי לדושאן ולאחוביץ', אם האחרון יימכר לפריז סן ז'רמן, אבל האוהדים מתנגדים לצירופו זכר לתקרית במהלך העונה.

"לא רוצים את לוקאקו": מחאת אוהדי יובנטוס

אוהדי הגברת הזקנה לא מתנגדים להחתמת הבלגי רק בשל היותו מכוכב אינטר ומי שהוביל אותה לאליפות ב-2021, אלא כי באפריל האחרון לוקאקו טען שספג קריאות גזעניות מאוהדי יובנטוס אחרי שכבש בפנדל בחצי גמר הגביע האיטלקי וחגג מול היציע אוהדי הקבוצה בדרכו הרגילה עם סימן השתקה.

לוקאקו בהמשך הורחק בכרטיס צהוב שני בטענה להתגרות ומיד בסיום המשחק החלה מהומה בין שחקני הקבוצות שהובילה להרחקת חואן קואדרדו מיובנטוס - שהבוקר אוהדי אינטר מחו על רצון ההנהלה לצרפו בעקבות הדיווחים על כך שהנראזורי יצרפו אותו.

לוקאקו כאמור מחוזר על ידי מועדונים בערב הסעודית, אבל מצליח לעמוד בפיתוי ובשלב זה מתמקד אך ורק בחיפוש קבוצה אירופית. מכיוון שבצ'לסי הוא לא רצוי, אם אופציית יובנטוס תרד מהפרק לא מן הנמנע שיהיה עליו לעשות חושבים ולשקול מחדש את אופציית המעבר לסעודיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully