וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסכול מאינזאגי, ההבטחה שהפר והשיחה הקשה: סערת לוקאקו

הסיבה שהחלוץ הפסיק לענות לשיחות מאינטר, השחקנים שהמומים ממנו, האוהדים שזועמים והסוכנות שהחליטה להיפרד בשל המעבר המסתמן ליובנטוס: מאחורי הקלעים של הסאגה הכי חמה באיטליה

מחוץ לקווים, 16.7/מערכת וואלה!

התפנית המרעישה שביצע רומלו לוקאקו מסעירה את הכדורגל האיטלקי והפכה בין לילה את החלוץ לאויב באינטר. היום (ראשון) בעיתון "גאזטה דלו ספורט" שפכו אור על הרקע להחלטה של הבלגי שלא לחזור לנראזורי, כשהמועמדת העיקרית - ואפשר לומר שגם היחידה - להחתימו כעת זוהי יובנטוס.

בארץ המגף מספרים שלוקאקו צבר תסכול רב מהפיחות במעמדו תחת המאמן סימונה אינזאגי, שלא העניק לו את חולצת ההרכב במשחקי מפתח בעונה האחרונה, כאשר השיא הגיע בגמר ליגת האלופות. השחקן בן ה-30 לקח מאוד קשה את העובדה שרק עלה מהספסל נגד מנצ'סטר סיטי, למרות בחודשיים האחרונים של העונה הפגין יכולת גבוהה וכבש שבעה שערים בשמונת המחזורים האחרונים בסרייה A.

סימונה אינזאגי מאמן אינטר, גמר ליגת האלופות 2023. רויטרס
מהגורמים העיקריים לפרידה. סימונה אינזאגי/רויטרס

עוד כדורגל עולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

משהבשיל אצלו הרצון לעזוב את הקבוצה שאותה הוביל ב-2021 לקטיעת בצורת של 11 שנים ללא אליפות, עם 24 שערים ו-10 בישולים בליגה האיטלקית שזיכו אותו בתואר השחקן המצטיין של אותה עונה, לוקאקו הפסיק לענות לטלפונים מאנשי אינטר כדי לגרום להם לרדת מהמגעים עם צ'לסי במטרה להשאיר אותו אצלם. כזכור, אחרי עונת האליפות נרכש הבלגי על ידי צ'לסי, אבל זו השאילה אותו לנראזורי בעונה שעברה לאחר שרשם עוד קדנציה כושלת במדי הבלוז, בדיוק כפי שקרה לו כששיחק שם בתחילת הקריירה.

ביום שישי האחרון, כך נכתב באיטליה, המנהל הספורטיבי של אינטר פיירו אוסיליו ערך שיחת טלפון "קשה" עם לוקאקו, בה תקף אותו על הגישה שבחר. בנוסף, שחקני מחזיקת הגביע האיטלקי ניסו לקבל הסברים מהחלוץ, אבל "לא מצליחים להבין מדוע סירב להצעה של אינטר".

רומלו לוקאקו, אינטר. Ian MacNicol, GettyImages
איטליה סוערת בגללו, במיוחד אינטר. רומלו לוקאקו/GettyImages, Ian MacNicol

כמובן שגם האוהדים של סגנית אלופת אירופה זועמים, לאור הבטחה שהפר לוקאקו. בתקשורת המקומית טוענים שהבלגי אמר בשיחה עם האולטראס שהוא לעולם לא ישחק ביובנטוס, אבל זו כאמור הקבוצה שצפויה לקלוט אותו.

מהסיבה הזו, גם הסוכנות שבה חתום לוקאקו החליטה להיפרד ממנו. "רוק ניישן", שנוסדה על ידי הראפר ג'יי-זי ומייצגת את החלוץ, ניהלה לפני שלושה חודשים בלבד קמפיין מתוקשר נגד יובנטוס לאחר שאוהדי הגברת הזקנה תקפו את לוקאקו בקריאות גזעניות במהלך משחק בטורינו במסגרת חצי גמר הגביע האיטלקי. הסוכנות צפויה להודיע על ניתוק היחסים עמו במהלך השבוע הקרוב, אחרי שהצדדים יגיעו להסדר בנושאים כמו זכויות תדמית וחסויות.

לוקאקו יחזור מחר לאימונים בצ'לסי, אבל לא צפוי להמריא עם הקבוצה למחנה האימונים בארצות הברית. הבלוז מקווים להכניס כ-40 מיליון יורו ממכירתו. יובנטוס צריכה למכור את דושאן ולאחוביץ' כדי לעמוד בעלויות של הבלגי, וקבוצות בערב הסעודית עדיין מפנטזות על מחטף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully