וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של דלה עלי טוענת שהוא שקרן: "עבר שטיפת מוח"

אחרי שבנה טען להזנחה קשה בילדותו, דניס עלי הגיבה: "זה שקר גס. מעולם לא אימצו אותו ולא שלחנו אותו לאפריקה כעונש. היה לו נהג פרטי שאסף אותו מבית הספר". על ההטרדה המינית שחווה: "לא מפסיקה לבכות מאז ששמעתי את זה, מצטערת"

מחוץ לקווים, 13.7/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

הווידויים הקשים של דלה עלי זעזעו את עולם הכדורגל בשבוע שעבר, כאשר הכדורגלן האנגלי חשף בריאיון לגארי נוויל כי הוטרד מינית בגיל 6, החל לעשן בגיל 7 ומכר סמים כשהיה בן 8, ובנוסף סיפר שאמו הייתה אלכוהוליסטית. אמש (שבת) הגיעה התגובה של האם, דניס, שהפריכה לחלוטין את הטענות ואמרה שמדובר ב"שקרים גסים".

דניס עלי העניקה ריאיון לכלי תקשורת צרפתי וסתרה את גרסת בנה, שאמר שבגיל 12 אימצה אותו משפחה אחרת. "הוא מעולם לא אומץ על ידי אף אחד. בגיל 7 הוא הועבר לאחד מבתי הספר הכי טובים בלאגוס (בירת ניגריה). אף פעם לא נשלח לאפריקה כעונש חינוכי בגלל בעיית משמעת. זה שקר גס. היה לו נהג שאסף אותו בכל יום מבית הספר. יש לנו את כל המסמכים והתמונות של דלה עם אביו מאז שנולד. הוא עבר שטיפת מוח".

דלה עלי שחקן בשיקטאש. ANP, GettyImages
שיקר במצח נחושה? דלה עלי/GettyImages, ANP

אמו של השחקן המשיכה: "כשהוא היה בערך בן 13, הוא התחיל להתאמן ב-MK דונס חמישה ימים בשבוע, אז מטעמי נוחות הוא היה נשאר אצל חבר שלו במהלך השבוע וחוזר הביתה בסופי שבוע. היה קשה לתת לו לחיות רחוק מהבית, אבל לא היה לנו רכב והתקשיתי להסיע אותו לאימונים".

דניס עלי הכחישה גם את בעיות ההתמכרות לאלכוהול והסבירה מדוע מסרה את בנה: "רציתי לתת לו את ההזדמנות להגשים את החלום שלו, אבל המשכתי להיות שם בכל פעם שהוא הזדקק לי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ההסתבכויות של דלה עלי

במקביל, הבוקר פרסמו בעיתון ה"סאן" תגובה בלעדית מאמו של הקשר האנגלי בנוגע להטרדה מינית שחווה בנה לכאורה, על ידי חברה שלה: "לא הצלחתי להפסיק לבכות מאז ששמעתי את בני מתאר את ההתעללות שעבר כילד. לא היה לי מושג שהוא הוטרד. אני כל כך מצטערת, זה שובר לי את הלב לחשוב שמישהו שפתחתי לה את הדלת לבית שלנו מעלה באמון שלי בצורה הכי גרועה. אני לא יכולה לתאר במילים כמה אני עצובה על כך שאיני בקשר עם בני יותר, ורק מקווה שתהיה לי הזדמנות לראות אותו שוב".

  • עוד באותו נושא:
  • דלה עלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully