וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.7: סוכמה עסקת אונאנה, לוקאקו במו"מ עם יובנטוס

מנצ'סטר יונייטד תשלם על השוער 50 מיליון יורו (פלוס בונוסים) לאינטר, שיצאה מהמרוץ להחתמת החלוץ הבלגי. ראמזי שב למועדון נעוריו, א.א.ק סירבה ל-17 מיליון יורו על ליוואי גרסיה

מחוץ לקווים, 13.7/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

רשמי

* ליאונל מסי חתם רשמית לשלוש שנים באינטר מיאמי, שהודיעה על כך הסרטון ותציג אותו בהמשך השבוע. אלוף העולם הארגנטינאי עוזב לראשונה את אירופה וירוויח כ-50 מיליון דולר לעונה. לידיעה המלאה

* דקלן רייס חתם רשמית על חוזה ארוך טווח בארסנל, ששילמה עליו 105 מיליון ליש"ט לווסטהאם - שיא העברות בין מועדונים מהאי בריטי. קשר נבחרת אנגליה נפרד לפני כן מהפטישים, אצלם שימש כקפטן וזכה להניף את גביע הקונפרנס ליג לפני כחודשיים. לידיעה המלאה

* אחרי עונה מאכזבת בניס, ארון ראמזי סגר מעגל ושב לקבוצת נעוריו. הקשר של נבחרת ויילס חתם על חוזה לשנתיים בקרדיף סיטי מהצ'מפיונשיפ.

* מונאקו השלימה את רכישתו של השוער פיליפ קון (25) מרד בול זלצבורג תמורת 10 מיליון יורו. השוויצרי חתם על חוזה לחמש שנים.

* רנאן לודי, המגן השמאלי של אתלטיקו מדריד שהושאל לנוטינגהאם פורסט בעונה החולפת, עבר למארסיי תמורת 13 מיליון יורו.

* בלם ריאל מדריד חסוס ואייחו הושאל לעולה החדשה גרנאדה, קבוצתו של שון וייסמן.

* בלמה של מנצ'סטר סיטי, קאלום לויד, הצטרף ללסטר בהשאלה לעונה אחת ללא אופציית רכישה.

* בורוסיה מנשנגלדבאך הודיעה על החתמתו של תומאש צ'באנצ'רה. החלוץ הצ'כי הצטרף לגרמנים מספרטה פראג תמורת 10.5 מיליון יורו.

* קשר הפועל חדרה בעונה החולפת, אלברט איופי, חתם בהורסנס מהליגה הראשונה בדנמרק.

אדסון אלברס, בלם אייאקס. MAURICE VAN STEEN, GettyImages
יחליף את רייס בווסטהאם? אלברס/GettyImages, MAURICE VAN STEEN

שמועות

* על פי "סקיי ספורטס", מנצ'סטר יונייטד הגיעה לסיכום עם אינטר בנוגע לרכישת השוער אנדרה אונאנה תמורת 50 מיליון יורו פלוס בונוסים. העסקה אמורה להיחתם ביום שני.

* המחליף של דקלן רייס? ב"אתלטיק" מדווחים כי ווסטהאם צפויה להגיש הצעה בגובה 40 מיליון ליש"ט על אדסון אלברס, קשה האחורי של אייאקס.

* ב"מונדו דפורטיבו" בטוחים - אוריול רומאו יחתום בימים הקרובים בברצלונה. שחקן האקדמיה שנדד בקבוצות באנגליה וספרד, ישוב בגיל 31 לקבוצת נעוריו למלא את עמדת הקשר האחורי בעקבות עזיבתו של סרג'יו בוסקטס.

* ב"לאקיפ" דווח כי סגנית אלופת צרפת מעוניינת באקס בית"ר ירושלים ליוואי גרסיה, וביוון הוסיפו כי קבוצתו הנוכחית סירבה להצעה בסך 17 מיליון יורו מהצרפתים.

* באיירן מינכן אישרה לאל נאסר הסעודית לפתוח במו"מ עם סאדיו מאנה. לפי הדיווח, נציגי המועדון שוחחו עם סוכנו של מאנה במאיורקה בניסיון להגיע לסיכום. הבווארים יבקשו עבורו 30 מיליון יורו, הסעודים צריכים במקביל גם לפתור מול פיפ"א את נושא החוב שלהם ללסטר שבגינו הוטל עליהם איסור העברות על פי הדיווחים.

* היכן ישחק רומלו לוקאקו? החלוץ הבלגי שב לצ'לסי מהשאלה, אך הבלוז לא מעוניינים להשאירו והוא גם לא מעוניין להישאר. אינטר הציעה עבורו 35 מיליון יורו בנוסף ל-5 מיליון יורו בבונוסים, יובנטוס הציעה 37.5 מיליון יורו ובנוסף 2.5 מיליון יורו בבונוסים, אך ההצעה שלה תהיה תקפה רק אם דושאן ולאחוביץ' יימכר, ככל הנראה לפריז סן ז'רמן. על פי די מארציו, אינטר פרשה כעת מהמרוץ והבלגי נכנס למשא ומתן עם יובנטוס.

* שחקן שאינטר קרובה לצירופו זהו השוער יאן זומר, שכבר סיכם את תנאיו במועדון והוא אמור להחליף את אנדרה אוננה שיימכר למנצ'סטר יונייטד. השוויצרי צפוי לעבור תמורת כ-6 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור שלו בבאיירן מינכן.

* בספרד טוענים שפריז סן ז'רמן שצפויה להיפרד מקיילור נבאס, מעוניינת להחתים את יאסין בונו, שוערה של סביליה.

* ג'אנלוקה די מארציו מדווח שאל שבאב הגישה הצעה לחואן קואדרדו עם שכר בגובה 16 מיליון יורו לשנתיים. בינתיים הקולומביאני סירב ודורש 30 מיליון יורו מהקבוצה הסעודית.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס הצטרפה לארסנל במירוץ אחר טימותי קסטאן. המגן הבלגי של לסטר עשוי לעזוב את השועלים לאחר שירדו לצ'מפיונשיפ.

* אסטון וילה לא מוותרת על מוסא דיאבי ותציע ללברקוזן עבורו כ-40 מיליון יורו. שחקן הכנף הצרפתי כבר סיכם את תנאיו והבהיר לראשי באייר כי ברצונו לעבור לאנגליה.

* אדינסון קבאני מנסה להשתחרר מחוזהו בוולנסיה. לפי "מארקה", האורוגוואי בן ה-36 לא מעוניין להישאר וקווה להגיע לסיכום עם הקבוצה על סיום ההתקשרות, כדי שיהפוך לשחקן חופשי ויוכל למצוא קבוצה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully