וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנגלי היקר בכל הזמנים: ארסנל הודיעה על רכישת דקלן רייס

התותחנים שילמו לווסטהאם 105 מיליון פאונד לפני בונוסים עבור הקשר. מדובר בהעברה היקרה אי פעם בין שתי קבוצות פרמיירליג

תיקתקנו, 13.7/ספורט 1

העברה היסטורית בכדורגל האנגלי הושלמה היום (שבת), כאשר ארסנל הודיעה על החתמתו של קשר נבחרת אנגליה דקלן רייס. שחקנה בן ה-24 של ווסטהאם הפך לאנגלי היקר ביותר בכל הזמנים, כאשר התותחנים שילמו לפטישים 105 מיליון פאונד לא כולל בונוסים ובכך נשבר השיא שקבע הקיץ ג'וד בלינגהאם. כמו כן, מדובר בהעברה היקרה ביותר אי פעם בין שני מועדוני פרמיירליג.

ההחתמה הזו הפכה לרשמית בדיוק בזמן מבחינת הקבוצה, שכבר מחר תמריא לארצות הברית למספר משחקי הכנה יחד עם הרכש הנוצץ שלה. רייס הוא השחקן השני שארסנל מכריזה על צירופו ב-24 השעות האחרונות, אחרי שאתמול בישרה על החתמת יוריין טימבר מאייאקס. עוד קודם לכן הצטרף קאי האברץ, בעוד גרניט ג'אקה עבר לבאייר לברקוזן.

רייס חתם על חוזה ארוך טווח במועדון וילבש את החולצה עם המספר 41. בשיחה לאתר הרשמי של המועדון אמר: "היה קשה להיפרד מווסטהאם, אבל בכדורגל יש הזדמנויות וכשמועדונים גדולים כמו ארסנל פונים זה מאוד קשה לסרב. לכדורגלנים יש קריירה אחת, אני מאמין בה שמיקל ארטטה בונה כאן. זה כבוד עבורי להיות חלק מארסנל. ההיסטוריה והאגדות ששיחקו כאן מדברים בעד עצמם. יש אווירה טובה סביב המועדון, אני רעב ומוכן, אתן הכל בשביל המועדון. אנחנו יוצאים למסע שאני מצפה לו".

עוד קודם לכן פרסם רייס מכתב פרידה מווסטהאם: "המועדון הזה עיצב אותי כשחקן וכאדם. קשה להאמין שעברו יותר משש שנים מאז הבכורה שלי, יש כל כך הרבה זכרונות נהדרים כשבראשם הזכייה בקונפרנס ליג השנה. המועדון והאוהדים תמיד יהיו בליבי, תמיד יהיו חלק ממי שאני".

לקשר האחורי יש עד כה 204 הופעות בפרמיירליג, בהן הבקיע עשרה שערים ובישל עשרה נוספים. הוא הגיע עם נבחרת אנגליה לגמר היורו לפני שנתיים ולרבע גמר המונדיאל בקטאר, כשבמדים הלאומיים יש לו שלושה שערים ב-43 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully