וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי גלזר: "רק במשחק הראשון הבנתי כמה האווירה כאן חמה"

שוער הכוכב האדום בלגרד אחרי פתיחת עונה נהדרת: "במשחק ההכנה נגד פיורנטינה הריעו לי ואני לא יכול לתאר איך זה הרגיש"

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - נאפרדק 0:4/ספורט1

אחרי שהתחילה את הליגה עם שני ניצחונות בית קלילים, 0:5 על וויבודינה ו-0:4 על נאפרדק, הכוכב האדום בלגרד תצא ביום שישי למשחק חוץ ראשון העונה, נגד מלאדוסט לוצ'אני (19:55, ספורט2). לקראת המשחק, עומרי גלזר שמצטיין בינתיים בין הקורות, התראיין לאתר הרשמי של המועדון.


"אני מאושר במועדון, עם האוהדים והאווירה שהם מייצרים", התייחס גלזר לקהל, "ידעתי שיש כאן אווירה מעולה, אבל רק בפעם הראשונה שעליתי למגרש הבנתי כמה. האוהדים קיבלו אותי יפה מהרגע הראשון ואני מרגיש את התמיכה. במשחק ההכנה נגד פיורנטינה הריעו לי ואני לא יכול לתאר איך זה הרגיש. אני בטוח שנקבל תמיכה גדולה גם במשחקי חוץ ומקווה שהאוהדים ימלאו את היציעים במשחק החוץ נגד מלאדוסט לוצ'אני".

שוער הכוכב האדום בלגרד, עומרי גלזר. Srdjan Stevanovic, GettyImages
נהנה מהאוהדים והחברים לקבוצה. גלזר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

על המשך העונה אמר השוער הישראלי: "יש לנו את התנאים הכי טובים באימונים ואני מאמין שנשתפר ככל שהעונה תלך ותתקדם. הראינו את האיכות שלנו ואנחנו מרוצים מפתיחת העונה, אבל אנחנו רוצים להמשיך בקצב גבוה ולשחק כדורגל אטרקטיבי, קודם בליגה ואז בליגת האלופות".

גלזר התייחס גם לתיאום שלו עם שחקני החלק האחורי: "אני אוהב לתקשר עם השחקנים האחרים תוך כדי משחקים וכבר יש לנו מערכת יחסים מצוינת - וככה העבודה יותר קלה. דראגוביץ', מיאילוביץ', רודיץ'.. כולם שחקנים גדולים ובני אדם גדולים. אנחנו מבינים אחד את השני בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully