וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מסי ואמבפה: ניימאר, וראטי ושלושה נוספים בדרך החוצה

אנריקה וקמפוס קיימו פגישות אישיות מול הברזילאי, האיטלקי, אקיטיקה, ברנאט וסאנצ'ס, והודיעו להם שהם לא בתוכניות לעונה הקרובה בפריז סן ז'רמן. אל הילאל מוכנים לשלם לניימאר 80 מיליון יורו, הצרפתים דורשים 150 מיליון

תיקתקנו, 9.8/ספורט1

העזיבה של ליאונל מסי הייתה האבן הראשונה בדרך לדומינו של עזיבות בפריז סן ז'רמן עם ניקוי אורוות רציני שעלול להתרחש בימים הקרובים אצל אלופת צרפת. אחרי שקיליאן אמבפה הסתכסך עם ראשי המועדון ונמצא בדרך החוצה מהקבוצה, ב-"RMC" הצרפתי טוענים כי לואיס אנריקה ולואיס קמפוס קיימו פגישות אישיות במתחם האימונים עם ניימאר, מרקו וראטי, חואן ברנאט, רנאטו סאנצ'ס והוגו אקיטיקה והודיעו להם כי הם לא בתוכניות של המועדון לעונה הקרובה.

על פי הדיווח, המאמן והמנהל המקצועי מתכננים מהפכה בסגל של פ.ס.ז', כשאל הילאל כבר הציעה לחלוץ הברזילאי חוזה בגובה 80 מיליון יורו לעונה, אך נראה כי הדרך של ניימאר החוצה תהיה קשה עבור הסעודים עם דרישות של נאסר אל חלאיפי ל-150 מיליון יורו תמורת הסופרסטאר הברזילאי. ב"ל'אקיפ" טוענים כי אביו של ניימאר עשוי להיפגש השבוע עם ראשי המועדון הסעודי על מנת להגיע להסכמות ולזרז את עסקת ההעברה כבר השבוע.

ניימאר, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
אין קיץ בלי סאגה סביב עתידו. ניימאר/רויטרס

עוד בוואלה! ספורט

ניימאר בדרך ל-MLS? "צ'אבי ולואיס אנריקה לא מעוניינים בו"

לכתבה המלאה

אצל מרקו וראטי הסיפור דומה, אך האיטלקי כבר במשא ומתן מתקדם מול אל הילאל כשהסכום צפוי לנוע בין 45 ל-50 מיליון יורו. חואן ברנאט עשוי לשוב לספרד ורנאטו סאנצ'ס להצטרף לרומא, אך השם המפתיע ביותר הוא של הוגו אקיטיקה, החלוץ הצעיר שהצטרף רק בקיץ האחרון תמורת 44 מיליון יורו, ולא קיבל את ההזדמנות להוביל את ההתקפה של אלופת צרפת בעידן שאחרי מסי, אמבפה וניימאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully