וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נפרדת מדמבלה, והמומה מלאמין ימאל: "זה באמת מסי החדש"

הצרפתי בדרך לחתימה בפ.ס.ז', צ'אבי מבין שההנהלה צריכה להגיב, דה יונג יודע שהוא יחסר, אבל התקשורת הספרדית עסוקה בבן ה-16 שהוכתר למלך החדש. אחרי העסקה של לאפורטה: איסור הרכש יוסר?

שערי השבוע, 8.8/ספורט1

ברצלונה חגגה הערב (שלישי) תואר ראשון לעונת 2023/24, כשניצחה את טוטנהאם 2:4 והניפה את גביע ז'ואן גאמפר. הקטלאנים מצאו עצמם בפיגור 2:1 עד הדקה ה-81 - עד שפראן טורס (81), אנסו פאטי (90) עבדה (90+3) השלימו מהפך דרמטי.

זה קרה בין היתר בזכות ילד הפלא של האלופה, לאמין ימאל בן ה-16, שעלה מהספסל בדקה ה-80, במצב של 2:1, והיה חלק מרכזי מהקאמבק עם מגוון מהלכים נהדרים בשלושת השערים.

"הוא כישרון גדול, זה נהדר לראות אותו משחק, והוא רק בן 16", התמוגג צ'אבי. סרג'י רוברטו שהניף תואר ראשון כקפטן הוסיף: "בירכתי אותו, הוא שחקן מבריק, אבל אסור להאיץ בו. צריך להיות סבלני עם החבר'ה הצעירים, הם עושים עבודה מצוינת". פרנקי דה יונג אמר: "השחקנים הצעירים שלנו מציגים איכות, כישרון ותשוקה. זו ברצלונה, תמיד היו כאן שחקנים צעירים מוכשרים".

בתקשורת הקטלאנים היו עסוקים בבוקר שאחרי המשחק בעיקר בקשירת כתרים ללאמין ימאל. "מה שימאל עשה הערב הזכיר לי את מה שמסי עשה בגביע גאמפר נגד יובנטוס לפני שנים. מאז ועד היום לא ראינו אף שחקן צעיר כזה", ציין כתב ה"אס" חאבי מיגל. בתוכנית "אל צ'ירינגיטו" כבר הכריזו ללא חשש: "לא ראינו אף כישרון כזה גדל בלה מאסיה בשנים האחרונות. היו הרבה חיקויים דהויים של ליאו מסי, אבל לאמין ימאל הוא מסי החדש - הפעם באמת".

המנהל המקצועי מתאו אלמני חשף בסיום כי עוסמאן דמבלה שלא נכלל בסגל למשחק נמצא כעת בפריז, לקראת חתימה בסן ז'רמן - חתימה שתהפוך רשמית במהלך השבוע, לפי פבריציו רומאנו: "הוא ביקש לעזוב, נותרו לו עוד כמה פרטים קטנים לפני חתימה". צ'אבי נשאל על כך והשיב: "אם הוא יעזוב, נצטרך להתחזק, ההנהלה מודעת לכך. אנסו פאטי? אני לא יודע, נראה. השוק פתוח עד סוף החודש, והחיזוק יהיה תלוי בענייני פייר פליי". כשנשאל על האפשרות שינסה להשיב לבארסה את ניימאר אמר המאמן: "אני לא יכול להתייחס לזה, בשנה שעברה נקבתי בשם של שחקן מקבוצה אחרת וכעסו עלי. נראה מה יקרה עד סגירת החלון".

גם פרנקי דה יונג נפרד מדמבלה ואמר: "אנחנו מאבדים שחקן טוב מאוד, עם המון איכויות. עוסמאן שחקן אחד על אחד מיוחד, הוא יודע לבשל, למסור, לכבוש...הוא עושה הכל על המגרש. נתגעגע אליו".

שחקן ברצלונה לאמין ימאל. Dax Images/BSR Agency, GettyImages
הדבר האמיתי? לאמין ימאל/GettyImages, Dax Images/BSR Agency
עוסמאן דמבלה, שחקן ברצלונה. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
בקרוב זה יהיה רשמי. דמבלה/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

על המשחק עצמו אמר צ'אבי: "התחושות טובות, אנחנו מתאקלמים בבית החדש שלנו ומרגישים בנוח. זה לא היה טוב כמו המשחק מול ריאל מדריד או מילאן, אבל זה חלק מההכנה. פגשנו קבוצה טובה ששלטה, במחצית הראשונה היינו חלשים, אבל בחצי השני השתפרנו".

חדשות טובות נוספות לברצלונה הגיעו בשעות הלילה, כשהתברר שהנשיא ז'ואן לאפורטה סיכם על עסקה עם חברת השקעות מקסיקנית שתניב למועדון רווח של 180 מיליון יורו. בעקבות העסקה, איסור הרכש שהוטל על ברצלונה על ידי הליגה הספרדית, עשוי להסתיים.

לפי "ספורט", ניימאר מתחיל לשקול את האופציה לעבור לערב הסעודית, אך היה מעדיף לשחק כמושאל בעונה הקרובה בברצלונה - ורק לאחר מכן לנחות בכסף הגדול של המפרץ. לא מן הנמנע כי אל-הילאל תיענה למתווה הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully