וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר בדרך ל-MLS? "צ'אבי ולואיס אנריקה לא מעוניינים בו"

אביו של הכוכב מכחיש את הפרסום לפיו ביקש לעזוב את פ.ס.ז', אבל עתידו לא ברור, וגם בברצלונה לא ששים להחזירו - "ולא מסיבות ספורטיביות". יחבור למסי?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.8/ספורט1

אביו של ניימאר מכחיש את הדיווח המרעיש שפורסם אתמול (שני) ב"ל'אקיפ", לפיו בנו הודיע לפריז סן ז'רמן על רצונו לעזוב. לדבריו מדובר ב"פייק ניוז", אבל מצד שני גם הוא לא מכחיש שניימאר לא מרוצה, ושוקל שינוי בקריירה.

לפי דיווחים בצרפת, הברזילאי בכל מקרה לא רצוי במיוחד בקבוצה. לואיס אנריקה כבר נתן את הסכמתו להנהלה למכירה של ניימאר אם תגיע ההצעה המתאימה, והבהיר לראשי פ.ס.ז' שהוא לא מעוניין לבנות את הקבוצה סביב שחקן "מתבגר ומעבר לשיא" כמוהו.

כל הסימנים מצביעים על קאמבק אפשרי לברצלונה, אבל בקטלוניה מכחישים שזאת אפשרות שעומדת על הפרק. לפי הדיווחים, "90% אחוז שניימאר לא יהיה בברצלונה בעונה הבאה". לפי ה"אס", גם צ'אבי לא מעוניין להחזיר את הברזילאי, "ולא מסיבות מקצועיות".

"עם ניימאר בקבוצה, יהיה קשה לנהל את חדר ההלבשה. צ'אבי רוצה שהקבוצה תהיה כמו משפחה מלוכדת אחת. עם ניימאר, קשה להאמין שזה יקרה", כתבו.

שחקן פריז סן ז'רמן ניימאר. ANTHONY WALLACE/AFP, GettyImages
כבר לא נרתע מעזיבה של הכדורגל האירופי. ניימאר/GettyImages, ANTHONY WALLACE/AFP

למרות שניימאר נראה מעבר לשיא וממשיך לסבול מפציעות לעיתים קרובות מדי, הוא עדיין סיים את העונה שעברה עם מספרים מרשימים (18 שערים ו-16 בישולים ב-29 הופעות), ועדיין פוטנציאל להיות אחד השחקנים הטובים בעולם. יחד עם זאת, לפי דיווחים נוספים בקטלוניה, בסביבתו כבר לא מסרבים בתוקף להצעות מחוץ לאירופה, ופתוחים לרעיון של מעבר לארצות הברית.

באופן לא מפתיע, "החשודה המיידית" בכל הנוגע להחתמה של שחקנים בסדר גודל כזה ב-MLS, היא אינטר מיאמי. האם ניימאר יחבור לליאו מסי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully