וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחסים "בלתי ניתנים לתיקון": פ.ס.ז' ממשיכה "להגלות" את אמבפה

בצרפת טוענים שלואיס אנריקה מאוד רוצה לשתפו ולא מרוצה מהמתיחות בין המועדון לחלוץ, שיתאמן עם המנודים ועשוי לצפות במחזור הפתיחה מהיציע

תקציר: פריז סן ז'רמן - אינטר 2:1/ספורט1

הפתרון לסאגת פריז סן ז'רמן-קיליאן אמבפה לא נראה באופק. בעוד שישה ימים תפתח אלופת צרפת את עונת 2023/24 באופן רשמי, כשתארח את לוריין במסגרת המחזור הראשון בליגה, ונראה שהחלוץ יישב על הספסל במקרה הטוב או לחילופין יצפה בהתמודדות מהיציע. ב-"RMC" נכתב אתמול כי אמבפה ימשיך להתאמן עם השחקנים המנודים, אלה שהמועדון מעיר האורות מעוניין להיפטר מהם, גם אחרי ששאר הסגל יתייצב ביום שני לאימונים בצרפת אחרי החזרה ממסע קדם העונה באסיה.

מי שלא מרוצה מכך הוא המאמן לואיס אנריקה. לפי אותו כלי תקשורת, הספרדי חש אי נוחות מהמתיחות בין אמבפה לראשי פריז סן ז'רמן על רקע סירובו לחדש חוזה. לואיס אנריקה "היה מאוד רוצה" לשתף את החלוץ, כך נטען, אבל כאמור במועדון מתעקשים לנהוג בקשיחות כלפיו כל עוד הוא לא מראה נכונות לבוא לקראתם במכירה או בהארכת חוזה.

לואיס אנריקה מאמנה החדש של פריז סן ז'רמן. רויטרס
לא מרוצה. לואיס אנריקה/רויטרס

כפי שכבר דווח על ידי גופים רבים, הנשיא נאסר אל חלאיפי מאמין שאמבפה כבר סיכם את הצטרפותו לריאל מדריד בקיץ הבא, אז יוכלו הבלאנקוס להחתימו בחינם אחרי שיסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן. כידוע, בצרפת רוצים למכור אותו בקיץ הזה על מנת להפיק תמורה כספית ראויה, אבל השחקן הצהיר שהוא מעוניין להישאר בעונה הקרובה וגם סירב לאופציית המעבר לערב הסעודית לשנה אחת, לפיכך מסתמן שהמצב לא ישתנה עד שאחד מהצדדים ימצמץ.

ב"לה פריזיאן" אף נכתב שהיחסים בין אמבפה לפריז סן ז'רמן "בלתי ניתנים לתיקון", אולם במקביל הוזכרה אפשרות שריאל מדריד תגיש הצעה אחרי ה-15 באוגוסט, ואם היא תשביע את רצונה של אלופת צרפת, זה יקל במהירות על המתיחות בינה לבין הכוכב בן ה-24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully