וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה ויתר על 200 מיליון יורו והודיע לפ.ס.ז': "אשאר העונה"

בצרפת חשפו: הכוכב הודיע באופן אישי לנשיא אל חלאיפי על כוונתו שלא לעזוב בקיץ, ונענה כי הדרך היחידה שלו לשוב לסגל היא על ידי חתימה על חוזה חדש. הסכום שהפסיד בעקבות סירובו לממש את האופציה בחוזהו עד 2025 נחשף, וכמה ריאל מדריד הייתה מוכנה לשלם כדי להחתימו?

תקציר סופרקאפ פורטוגלי: בנפיקה - פורטו 0:2/ספורט1

האם שאלת עתידו של קיליאן אמבפה נסגרה לקיץ הנוכחי? לפי דיווח ב"לה פריזיאן", הכוכב הודיע באופן אישי לנשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי כי הוא לא מתכוון לעזוב הקיץ את המועדון, ובמקום זאת הוא ישלים את השנה האחרונה בחוזהו בכל מחיר.

כידוע, פ.ס.ז' הודיעה לו כי אם לא יאריך את חוזהו או יימכר הוא יישב ביציע, וכעת הובהר לו שוב שהדרך היחידה שלו לחזור לסגל היא על ידי חתימה על הסכם חדש. במצב הנוכחי, אמבפה לא אמור להיות בסגל הקבוצה למשחק פתיחת העונה מול לוריין בשבת הקרובה.

כמו כן, ב"לה מונד" נחשף כי בעקבות ההחלטה של אמבפה לא לממש את האופציה בחוזהו לעונת 2024/25 הוא הפסיד לפחות 199.5 מיליון יורו. הסכום הנקוב מחולק לשכרו השוטף ולמענקי חתימה ונאמנות שונים, המרכיבים את רוב הסכום.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה מול שחקן ריאל מדריד דני קרבחאל. Diego Souto/ Quality Sport Images, GettyImages
כנראה ימתינו עוד שנה לשיתוף הפעולה. אמבפה מול קרבחאל/GettyImages, Diego Souto/ Quality Sport Images

ריאל מדריד כעת צפויה להמתין שנה כדי להנחית את אמבפה בברנבאו. בינתיים, ב"מארקה" נחשף הבוקר כי הבלאנקוס היו מוכנים לשלם 130 מיליון יורו עבור הכוכב כדי להנחיתו כבר הקיץ, סכום לא מבוטל בהתחשב גם במשכורת העתק שתצטרך לשלם לו. יש לציין כי ההצעה הזו לא הייתה מספיקה מבחינת אלופת צרפת, שדרשה 200 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully