וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה שוב סירב לפ.ס.ז', ההוראה מקטאר: "אם יישאר, שלא ישחק דקה"

הצעת המועדון לחוזה חדש עם סעיף שחרור בקיץ הבא נענתה בשלילה, הכוכב מפזר חיוכים באימונים עם המנודים: "הוא עקשן, כבר לא יסכים לשום הצעה מפ.ס.ז'"

דריבל, 8.8/מערכת וואלה!

כבר 20 ימים שקיליאן אמבפה מתאמן עם המנודים של פריז סן ז'רמן, גם אחרי שאלופת צרפת חזרה ממסע ההכנה לעונה ביפן. הכוכב צולם מחויך באימונים עם חבריו המונדים, ביניהם ג'ורג'יניו ווינאלדום, ולא נראה שמצבו עומד להשתנות לקראת פתיחת העונה.

ברחבי אירופה דווח כי ביומיים האחרונים פ.ס.ז' הגישה הצעה לאמבפה להאריך את חוזהו עם סעיף שחרור מובטח לקיץ הבא בסך 200 מיליון יורו, אך התשובה שוב הייתה שלילית. "אמבפה עקשן, הוא כבר לא יסכים לשום הצעה של פ.ס.ז' וזה לא משנה כמה כסף יציעו לו", טען העיתונאי הצרפתי ז'וליאן לורנס.

קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן. JULIEN DE ROSA/AFP, GettyImages
כבר התרגל לחיים כמנודה. אמבפה/GettyImages, JULIEN DE ROSA/AFP

אלופת צרפת כבר הסכימה לשתי הצעות עבור אמבפה לפי ברונו אנדרדה - אחת מאל הילאל הסעודית ואחת מקבוצה פרמיירליג שזהותה אינה ידועה. אמבפה שמתעקש על ריאל מדריד סירב להצעות הללו, ועל כן כאמור העסקאות הללו לא יצאו לפועל.

שלושה ימים לפני מחזור הפתיחה בליגה הצרפתית מול לוריין, ולפי אנדרדרה ההוראה מבעלי המועדון בקטאר נותרה כפי שהייתה: "אם אמבפה נשאר, הוא לא ישחק אפילו דקה". אגב, גם ריאל מדריד תפתח את העונה ביום שבת כשהחולצה עם המספר 9 שהייתה שייכת לקארים בנזמה עדיין פנויה. בהנחה שלא תאוייש בימים הקרובים, זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שהבלאנקוס יפתחו עונה בלי שאף אחד לובש את המספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully