וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההחלטה הנכונה": סוכנו של נאגלסמן חשף מדוע הוא דחה את צ'לסי

נציגו של המאמן הגרמני אישר כי "הוא היה המועמד המוביל" לבלוז, והסביר: "המועדון בתקופה קשה ומדיניות הרכש העלתה את הציפיות"

תקציר: צ'לסי - נוטינגהאם פורסט 2:2/ספורט1

מאוריסיו פוצ'טינו צפוי להיות מוכרז בימים הקרובים כמאמן צ'לסי לשלוש השנים הבאות, אבל הוא לא היה האופציה המועדפת על המועדון ממערב לונדון, כך טען סוכנו של יוליאן נאגלסמן בפודקאסט של ה"בילד". וולקר סטרות', שמייצג את המאמן שפוטר מבאיירן מינכן לפני פחות מחודשיים, הסביר מדוע ויתר נאגלסמן על הצעת הבלוז והצדיק את הבחירה.

"אני יכול לאשר שצ'לסי התקשרו מהר, היו כמה שיחות טלפון", סיפר הסוכן על השתלשלות האירועים אחרי שאלופת גרמניה פיטרה את נאגלסמן. "זו הייתה ההחלטה הנכונה לא ללכת לשם. זה מועדון שעובר תקופה לא טובה כרגע, ומדיניות הרכש שלהם, כשבזבזו מאות מיליוני יורו, העלתה את רף הציפיות. היו עוד כמה עניינים. הוא היה המועמד המוביל שלהם, לפי המידע שהגיע אלינו. אני מאמין שזה היה קורה אם הוא היה מעוניין בכך".

יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
ויתר על צ'לסי. יוליאן נאגלסמן/GettyImages, Alexander Hassenstein
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ההחלטה של נאגלסמן, כאמור, השאירה את הדלת פתוחה עבור פוצ'טינו שינסה לשקם את צ'לסי אחרי עונת נפל שכמותה לא ידעו הכחולים כבר שנים, ובעקבותיה הקבוצה אפילו לא תשחק במפעל אירופי למרות שבשנה החולפת השקיעה מעל 600 מיליון יורו ברכש.

נאגלסמן, מצדו, עדיין לא יודע היכן יאמן בעונה הבאה - אם בכלל - אבל מבוקש בריאל מדריד ובפריז סן ז'רמן, לפי הדיווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully